facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 9. 3. 2020 - Zdeněk Gric

David Goeckeler byl jmenován výkonným ředitelem společnosti Western Digital

Společnost Western Digital oznámila jméno nového výkonného ředitele a člena představenstva. Je jím David Goeckeler, který se ujímá funkce 9. března 2020. David Goeckeler byl dosud výkonným viceprezidentem a generálním manažerem společnosti Cisco se zodpovědností za obchod v segmentu počítačových sítí a bezpečnostních systémů v hodnotě 34 miliard USD. Vedl globální tým vice než 25 000 inženýrů a programátorů, byl zodpovědný za strategii rozvoje segmentu počítačových sítí a bezpečnostních systémů, rozšiřování trhů, včetně rozvoje obchodních aktivit s rostoucím portfoliem produktů a strategických akvizic. Goeckeler je zkušený manažer, s devatenáctiletou prací pro Cisco, kde se podílel na definici a rozvoji toho, co je dnes považováno za nejlepší produktové a technologické portfolio v historii společnosti Cisco.



Goeckeler je držitelem bakalářského titulu z informatiky a matematiky (University of Missouri, Columbia), magisterského titulu z informatiky (University of Illinois) a dvou magisterských titulů z ekonomiky a řízení (Columbia University a University of California, Berkeley). Goeckeler je široce uznávaným odborníkem pro své vůdčí vlastnosti a pracovní výkon. V roce 2012 obdržel ocenění Frost and Sullivan’s Excellence Award.


 
  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.