Aktuality -> Komunikace a sítě - 15. 3. 2006

Další telefonní služba s využitím VoIP

Alternativní telekomunikační operátor Advantel rozšířil portfolio svých telefonních služeb značky "Smartcall" nabídkou nové služby, která využívá technologii Voice over Internet Protocol (VoIP). Smartcall VoIP umožňuje volání přes Internet na jakékoliv číslo pevné linky či mobilu v České republice i po celém světě za nízké ceny za minutu hovoru. Mezi sebou si  uživatelé Smartcall VoIP volají samozřejmě zdarma.

Ceny hovorů se Smartcall VoIP začínají na 0,90 Kč za minutu (včetně DPH) za volání na čísla pevných linek v České republice i na pevné linky ve většině západoevropských zemí, ve Spojených státech a Kanadě. Volání na mobilní čísla v České republice v rámci služby Smartcall VoIP stojí 4,40 Kč za minutu (včetně DPH). Za použití služby Smartcall VoIP se neplatí žádný měsíční paušál ani aktivační poplatek. Služba Smartcall VoIP též nabízí další možnost - "pevný roaming" - jež uživatelům umožňuje volat za nízké ceny z jakékoliv pevné linky (včetně veřejných telefonních automatů) v době, kdy jsou mimo kancelář nebo domov. Ceny za Smartcall pevný roaming začínají na 2,40 Kč za minutu (včetně DPH) za hovory na čísla pevných linek v České republice, ve většině západoevropských zemí, ve Spojených státech a Kanadě.

 
  

- PR -

Doba si žádá víc než jen efektivitu, žádá předvídavost

Přelom starého a nového roku je obdobím, kdy se v IT Systems ještě více zahledíme do budoucnosti a ve spolupráci s předními experty na podnikové IT mapujeme aktuální trendy a předpokládaný vývoj v dalších letech. Proto je významnou součástí aktuálního vydání příloha Trendy ICT. Články zaměřené na očekávaný vývoj v roce 2026 ovšem najdete napříč celým vydáním.

  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.