facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 11. 3. 2015

Další pražská business centra jsou zapojena do metropolitní datové sítě

Dial Telecom připojil do své vysokorychlostní metropolitní sítě dalších pět administrativních budov. Konkrétně jde o business centra Blox na Dejvické, Quadrio na zastávce metra Národní, Lighthouse v Jankovcově ulici, River Garden II a River Garden III na Rohanském nábřeží. Metropolitní síť Dial Telecomu v současnosti zahrnuje 250 km optických kabelů a nabízí přenosové kapacity v násobcích hodnoty 10 Gb (n x 10 Gb). Je napojena na páteřní síť Dial Telecomu v České republice a zároveň na téměř všechny sítě v zahraničí.



Dial Telecom začal metropolitní síť v Praze budovat po roce 2000. Pevné připojení klientů optickým kabelem, vedeným převážně v bezpečí pod povrchem země, umožňuje vysokou rychlost a libovolnou přenosovou kapacitu datového a hlasového připojení, ale také jednoduchost a úsporu provozních i investičních nákladů. Metropolitní optická síť kopíruje výstavbu především kancelářských prostor v Praze.

 

Společnost Dial Telecom vlastní a provozuje metropolitní sítě v rozsahu cca 1000 km tras, kromě Prahy je to dále v Brně, Plzni, Ostravě, Hradci Králové, Boskovicích, Jihlavě a Hodoníně. Tam, kde není optická síť k dispozici a kde není její budování efektivní, doplňuje pokrytí internetem rádiová síť. Kromě komplexního poskytování internetových služeb se Dial Telecom zabývá například také hlasovými, cloudovými či telemetrickými službami.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.