Aktuality -> IT společnost - 6. 4. 2007

Další personální změny v Microsoftu

ms_personal_714.jpgMicrosoft oznámil, že s účinností od 1. dubna 2007 byl do funkce marketingového manažera české pobočky jmenován Jiří Grund. Jiří je zodpovědný za řízení marketingových aktivit české pobočky, za sjednocování firemní komunikace a za prohlubování vztahů mezi Microsoftem a představiteli státu. Pozice marketingového manažera se zodpovědností za firemní komunikaci a řízení vztahů byla v české pobočce společnosti Microsoft nově vytvořena v souladu s růstovou strategií firmy pro roky 2007 - 2009 a v souladu s celosvětovou komunikační politikou společnosti. Jiří Grund pracuje ve společnosti Microsoft od roku 2002. Nastoupil na pozici tiskového mluvčího a následně pracoval jako manažer vnější vztahů společnosti.

Manažerkou vnějších vztahů a tiskovou mluvčí se s účinností od 1. dubna 2007 stala Markéta Kuklová. Markéta se ve své nové pozici soustředí především na komunikaci se širokou veřejností, médii, partnery, zákazníky a zástupci veřejné správy a samosprávy v České republice. Markéta Kuklová nastoupila do společnosti Microsoft v březnu 2007. Přinesla s sebou dlouholeté zkušenosti z oblasti marketingu a komunikace, které postupně získávala ve vedoucích marketingových pozicích ve společnostech IXOS Software, Tiscali Telekomunikace ČR a naposledy jako Account Manager v agentuře CoLin, kde se starala o společnost Microsoft.

 
  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.

  

- PR -

Když chytrý teploměr ohrozí celý sklad

Jaká jsou bezpečnostní rizika moderní logistiky?


Moderní logistika dnes stojí na digitálních datech a automatizovaných procesech, ať už jde o sledování skladových teplot, monitoring zásilek nebo sdílení informací s partnery. Větší přehled a rychlost sice šetří čas i náklady, ale čím více systémů spolu komunikuje, tím větší je riziko, že do nich zasáhne něco nečekaného. Jak zajistit, aby digitalizace zůstala přínosem a nestala se slabým místem celé firmy?