facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 27. 10. 2008

Další lokalizovaný produkt Google

Společnost Google spouští českou verzi aplikace Weby Google (angl. Google Sites), díky které lze týmově vytvořit webovou stránku a editovat ji stejně snadno jako dokument. Weby Google umožňují velice rychle shromáždit různé informace na jednom místě – videa, kalendáře, prezentace, přílohy i text. Tyto informace lze pak pohodlně sdílet a upravovat, a to libovolně velkou skupinou uživatelů. Weby Google jsou 26. lokalizovaným produktem českého Googlu. Pro využívání aplikace Weby Google v češtině stačí, aby měli uživatelé zvolený český jazyk v základních nastaveních jejich účtu na Gmailu.



Pro tvorbu a úpravy webových stránek v aplikaci Weby Google není potřeba ani HTML kód, ani zkušenosti s vytvářením webových stránek. Weby Google jsou bezpečným řešením a uživatelé mají plnou kontrolu nad tím, kdo se může na projektu podílet nebo kdo si může stránky prohlížet. U každé stránky je k dispozici i detailní historie.

 

Weby Google umožňují vytvářet široké spektrum stránek, například:

  • pro jednotlivce: profilové stránky včetně stručného životopisu, specializací a cílů pro aktuální čtvrtletí;
  • pro týmy: týmové stránky pro konkrétní projekt;
  • pro školy: virtuální učebny, v nichž budou žákům zadávány úkoly;
  • pro firmy: intranetové prezentace, na nichž budou k dispozici centralizované údaje o firmě atd.

Další funkce aplikace Weby Google:

  • možnost zakomponovat do stránek obsah dalších produktů Google: YouTube, Dokumenty Google, Kalendář Google nebo Picasa;
  • snadné nahrávání všech typů souborů (grafické, textové, video, různé formáty atd.);
  • možnost úpravy stránky dle vlastních preferencí.

 

Řešení Weby Google je postaveno na technologii JotSpot a je dostupné v Google Apps, v edicích Standard, Premier a Education.


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.