Aktuality -> IT Business - 21. 2. 2007

D-Link spouští horkou linku

DlinkHL708.jpgSpolečnost D-Link zlepšuje služby poskytované svým zákazníkům spuštěním horké linky v českém jazyce. Tato služba je k dispozici od 1. března 2007 na telefonních číslech (+420) 225 281 553 pro Českou republiku a (+421) 263 813 628 pro Slovensko. V provozu bude v pracovní dny mezi 8:00 až 17:00 hodinou. Mimo tyto hodiny je možno se obrátit na podporu pomocí e-mailu na adrese support@dlink.cz anebo prostřednictvím webového formuláře na www.dlink.cz/support.

Kromě řešení technických problémů a dotazů lze získat informace o délce záruk či jejich podmínkách. Odpověď a vyřízení požadavku telefonem či e-mailem získají zákazníci v pracovní době nejdéle do 4 hodin od zaregistrování požadavku. Složitější technické dotazy, vyžadující konzultace odborných pracovníků, budou předávány na technický support D-Link CZ/SK či dále do Londýna nebo na Tchaj-wan.

 
  

- PR -

Doba si žádá víc než jen efektivitu, žádá předvídavost

Přelom starého a nového roku je obdobím, kdy se v IT Systems ještě více zahledíme do budoucnosti a ve spolupráci s předními experty na podnikové IT mapujeme aktuální trendy a předpokládaný vývoj v dalších letech. Proto je významnou součástí aktuálního vydání příloha Trendy ICT. Články zaměřené na očekávaný vývoj v roce 2026 ovšem najdete napříč celým vydáním.

  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.