- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Aktuality -> IT Business - 9. 3. 2007
D-Link s podporou "Next Business Day"



Výměnná služba Next Business Day znamená, že není-li možné vyřešit technický problém s produktem obratem na horké lince, tak po zaregistrování požadavku a posouzení nároku se okamžitě zasílá fungující produkt a zároveň je vyzvednut produkt reklamovaný. Služba Next Business Day začala fungovat 1. března 2007 a je dostupná na nově zřízené horké lince (+420) 225 281 553 (pro ČR) a (+421) 263 813 628 (pro SR), na internetu na adrese www.dlink.cz/support nebo emailem na support@dlink.cz. Zákazníci zde mohou díky horké lince získat informace co dělat v případě, že mají se zařízením D-Link nějaký technický problém, potřebují technickou radu apod. Dozví se také, jak a kde mohou zařízení získat i informace o délce záruk či jejich podmínkách. NBD bude garantována, dorazí-li požadavek do 15:00 hodin.
Časopis IT Systems / Odborná příloha
Kalendář akcí
Formulář pro přidání akce
RSS kanál
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
29.9. | The Massive IoT Conference |