facebook LinkedIN LinkedIN - follow

D-Link pro firemní sektor

DWL_8200AP_606.jpgSpolečnost D-Link představila další model ve svojí řadě bezdrátových přístupových bodů, zaměřený na podnikový trh. Řiditelný dvoupásmový přístupový bod D-Link AirPremier DWL-8200AP poskytuje flexibilní a výkonnou bezdrátovou síť s vysokou dostupností, umožňující souběžnou komunikaci na frekvencích 2,4 GHz a 5 GHz s podporou protokolů 802.11b/g a 802.11a.

DWL-8200AP může být nakonfigurován do jednoho ze tří režimů: jako normální přístupový bod, jako point-to-point bridge (PtP) a point-to-multipoint bridge (PtMP), což například znamená, že režim v pásmu 11a je možné nastavit jako přístupový bod a přitom současně používat pásmo 11g pro přemostění. Přístupový bod může být napájen také přes Ethernet (802.3af PoE), což dovoluje nainstalovat tato zařízení v areálu podniku i na místech, kde nejsou k dispozici zásuvky elektrické sítě. DWL-8200AP vyniká mimořádně vysokou úrovní zabezpečení a podporuje šifrování WPA/WPA2-Enterprise a WPA/WPA2-Personal, 802.1x a AES šifrování a segmentaci uživatelů pro optimální ochranu.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.