facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 15. 6. 2007

Domény CZ za 190 Kč

CZ_NIC_724.jpgSdružení CZ.NIC, správce národní domény CZ, vydalo v souvislosti s přechodem na nový registrační systém české národní domény nový ceník služeb, platný od 1. října 2007. Od tohoto data klesne velkoobchodní cena registrace domény CZ ze současných 400 Kč na 190 Kč. Koncovou cenu pro držitele domén určují registrátoři domén CZ, v závislosti na svých nákladech, marži a 19% DPH. Přestože poplatek za držení domény CZ od roku 2004 průběžně klesá, toto ohlášené snížení je zatím největší v dosavadní historii domény CZ.

Nový systém pro registrace a správu domény CZ, který bude spuštěn 1. října 2007, obsahuje i mnoho změn z pohledu registrátorů, zejména v technickém fungování registru. Díky provozu registru přímo ve sdružení CZ.NIC bude v budoucnu možné mnohem pružněji reagovat na nové požadavky registrátorů i držitelů domén. Přechod na nový systém přinese zjednodušení celého procesu registrace i správy domén CZ, systém bude pro uživatele komfortnější a snáze uchopitelný. Nový systém pro registraci a správu domén vyvinulo a provozuje sdružení CZ.NIC, od září 2006 na něm již běží registrace domén ENUM.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.