Aktuality -> IT Business - 28. 8. 2024

CyberPower má nového servisního partnera pro Česko a Slovensko

CyberPowerSpolečnost CyberPower na začátku prázdnin změnila svého servisního partnera pro Českou republiku a Slovensko a od 1. července 2024 veškeré servisní úkony realizuje společnost Complet, která plně nahradila CDC Data.



Ke změně došlo z důvodu ukončení servisních činností společnosti CDC Data, která se chce soustředit na jiné aktivity. Servisní smlouva se společností Complet a.s. pokrývá kompletní portfolio značky CyberPower, tedy od široké nabídky záložních UPS systémů pro koncové zákazníky, přes jejich větší modely pro malé a střední firmy až po komplexní řešení pro velké firmy a instituce.

„Jsme rádi, že jsme v krátkém čase dohodli nového partnera, který zajistí bezpečné a dlouhodobé fungování UPS systémů CyberPower u našich zákazníků,“ říká Aleš Hill, zástupce CyberPower pro ČR, SR a Maďarsko.

„Již řadu let se věnujeme servisní činnosti a spolupráce se CyberPower vhodně doplňuje řadu známých značek, pro které pracujeme. Společnost Complet bude od nynějška součástí kvalitní servisní podpory jak pro koncové zákazníky CyberPower, tak i pro podniková řešení, která vyžadují specifickou úroveň i rychlost zásahu,“ říká Jan Houska, ředitel servisního oddělení ze společnosti Complet.

Pro koncové zákazníky je standardní záruka na výrobky CyberPower 2 roky a je možné si ji za poplatek prodloužit, např. na 3 nebo i více let. V této době se spotřebitelé mohou obrátit jak na prodejce, tak i na servisní společnost, a to prostřednictvím webové stránky, kde vyplní emailovou adresu, výrobní číslo a následně bude kontaktován s dalším postupem.

V případě podnikových zákazníků jsou servisní úkony dané konkrétním řešením a umístěním. Většinou se jedná o zařízení umístěná do racku v serverových místnostech, a tak je nutné zásahy provádět přímo v místě instalace. Pokud servisní úkony nejsou kryty implementačním dodavatelem, je CyberPower prostřednictvím společnosti Complet schopen zajistit tyto zásahy na místě a dle požadované úrovně SLA. Jedná se například o opravy NBD (Next Business Day), a v případě kritických instalací i odstranění poruchy do 8 hodin od nahlášení.

Complet

K tomuto účelu má nový servisní partner nastavené procesy, skladovou zásobu náhradních dílů, a především vyškolené mobilní specialisty, kteří vyjíždějí k zákazníkům po celé ČR i SR a řeší situaci na místě.

Firemní zákazníci mají také možnost preventivních servisních zásahů, které zahrnují vzdálenou správu a monitoring, update firmwaru a aktualizace softwaru, preventivní výměnu akumulátorů, i možné reálné testování výpadku elektrického napětí a dopadů na infrastrukturu.

Další informace najdete na webu:
https://zarucni-servis.complet.cz/cyberpower
 


 
  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.

  

- PR -

Když chytrý teploměr ohrozí celý sklad

Jaká jsou bezpečnostní rizika moderní logistiky?


Moderní logistika dnes stojí na digitálních datech a automatizovaných procesech, ať už jde o sledování skladových teplot, monitoring zásilek nebo sdílení informací s partnery. Větší přehled a rychlost sice šetří čas i náklady, ale čím více systémů spolu komunikuje, tím větší je riziko, že do nich zasáhne něco nečekaného. Jak zajistit, aby digitalizace zůstala přínosem a nestala se slabým místem celé firmy?