Aktuality -> IT Business - 28. 8. 2024

CyberPower má nového servisního partnera pro Česko a Slovensko

CyberPowerSpolečnost CyberPower na začátku prázdnin změnila svého servisního partnera pro Českou republiku a Slovensko a od 1. července 2024 veškeré servisní úkony realizuje společnost Complet, která plně nahradila CDC Data.



Ke změně došlo z důvodu ukončení servisních činností společnosti CDC Data, která se chce soustředit na jiné aktivity. Servisní smlouva se společností Complet a.s. pokrývá kompletní portfolio značky CyberPower, tedy od široké nabídky záložních UPS systémů pro koncové zákazníky, přes jejich větší modely pro malé a střední firmy až po komplexní řešení pro velké firmy a instituce.

„Jsme rádi, že jsme v krátkém čase dohodli nového partnera, který zajistí bezpečné a dlouhodobé fungování UPS systémů CyberPower u našich zákazníků,“ říká Aleš Hill, zástupce CyberPower pro ČR, SR a Maďarsko.

„Již řadu let se věnujeme servisní činnosti a spolupráce se CyberPower vhodně doplňuje řadu známých značek, pro které pracujeme. Společnost Complet bude od nynějška součástí kvalitní servisní podpory jak pro koncové zákazníky CyberPower, tak i pro podniková řešení, která vyžadují specifickou úroveň i rychlost zásahu,“ říká Jan Houska, ředitel servisního oddělení ze společnosti Complet.

Pro koncové zákazníky je standardní záruka na výrobky CyberPower 2 roky a je možné si ji za poplatek prodloužit, např. na 3 nebo i více let. V této době se spotřebitelé mohou obrátit jak na prodejce, tak i na servisní společnost, a to prostřednictvím webové stránky, kde vyplní emailovou adresu, výrobní číslo a následně bude kontaktován s dalším postupem.

V případě podnikových zákazníků jsou servisní úkony dané konkrétním řešením a umístěním. Většinou se jedná o zařízení umístěná do racku v serverových místnostech, a tak je nutné zásahy provádět přímo v místě instalace. Pokud servisní úkony nejsou kryty implementačním dodavatelem, je CyberPower prostřednictvím společnosti Complet schopen zajistit tyto zásahy na místě a dle požadované úrovně SLA. Jedná se například o opravy NBD (Next Business Day), a v případě kritických instalací i odstranění poruchy do 8 hodin od nahlášení.

Complet

K tomuto účelu má nový servisní partner nastavené procesy, skladovou zásobu náhradních dílů, a především vyškolené mobilní specialisty, kteří vyjíždějí k zákazníkům po celé ČR i SR a řeší situaci na místě.

Firemní zákazníci mají také možnost preventivních servisních zásahů, které zahrnují vzdálenou správu a monitoring, update firmwaru a aktualizace softwaru, preventivní výměnu akumulátorů, i možné reálné testování výpadku elektrického napětí a dopadů na infrastrukturu.

Další informace najdete na webu:
https://zarucni-servis.complet.cz/cyberpower
 


 
  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.

  

- PR -

Doba si žádá víc než jen efektivitu, žádá předvídavost

Přelom starého a nového roku je obdobím, kdy se v IT Systems ještě více zahledíme do budoucnosti a ve spolupráci s předními experty na podnikové IT mapujeme aktuální trendy a předpokládaný vývoj v dalších letech. Proto je významnou součástí aktuálního vydání příloha Trendy ICT. Články zaměřené na očekávaný vývoj v roce 2026 ovšem najdete napříč celým vydáním.