facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 11. 5. 2007

Čtyři novinky od Nokie

Nokia rozšířila svoji nabídku mobilních telefonů o nové modely Nokia 1650, 2630, 2660 a 2760. Modely 1650 a 2660 se vyznačují moderními metalickými prvky a výkonnými soubory funkcí. Oba telefony, zastupující základní řadu, jsou navrženy tak, aby přinesly uživatelům širší spektrum funkcí a vyšší úroveň designu, než jakou by v této kategorii očekávali.

Nokia 1650 podporuje až 75 různých jazyků, je vybavena svítilnou, nabízí poslech FM rádia a MP3 vyzvánění. Prostřednictvím integrované aplikace umožňující přednastavení maximální délky hovoru pro jednotlivá volání reaguje na požadavek kontroly nákladů. Odhadovaná prodejní cena přístroje by se měla pohybovat okolo 55 eur bez daní a dotací.
Nokia 2660 je přístroj rozevírací konstrukce se dvěma displeji. Disponuje technologií GPRS pro přístup k e-mailu a internetu, podporou Bluetooth, FM rádiem, MP3 vyzváněním a kapacitou paměti, umožňující uložit do telefonního seznamu až 500 čísel. Integrován je handsfree reproduktor, baterie dosahuje dlouhé životnosti. Odhadovaná prodejní cena by se měla pohybovat kolem 85 eur.
Nokia 2630 je nejštíhlejším telefonem Nokia (tloušťka 9,9 mm). Jednoduše ovladatelný fotoaparát společně s Bluetooth umožňují jednoduché posílání, sdílení, ukládání a tisk obrázků. Nástroje jako e-mail, MMS, kalendář a kalkulačka pomáhají při práci, FM rádio, přístupné přes klávesovou zkratku, či MP3 vyzvánění obohacují využití volného času. Stylová Nokia 2760 je vybavena fotoaparátem a Bluetooth. Nabízí rovněž nahrávání a přehrávání videa a FM rádio. Kombinace Bluetooth a GPRS usnadňuje mobilní přístup k internetu a e-mailu. Další předností je velká paměť, umožňující uložit do seznamu až 1000 kontaktů. Uživatelé, kteří si z telefonu neradi odstraňují sms zprávy, zde mohou ocenit velkou kapacitu pro jejich archivaci.
Nokia 1650 a 2660 se na trhu objeví ve druhém čtvrtletí roku 2007, Nokia 2630 (kolem 85 eur) a 2760 (kolem 90 eur) ve třetím čtvrtletí.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?