CRS směrovač Cisco CRS-X

Společnost Cisco představila přírůstek do rodiny směrovačů CRS - Carrier Routing System X (CRS-X), který přináší násobně vyšší škálovatelnost a výkon v porovnání se současnými modely. Díky vysoké hustotě rozhraní a směrovacího výkonu na jednu linkovou kartu je možné u multi-šasi systémů postavených na CRS-X dosáhnout propustnosti dosahující téměř 1 petabit za sekundu (Pb/s), přičemž jedno šasi může poskytnout až 64 rozhraní o propustnosti 100 Gb/s (100 Gigabit Ethernet ). CRS-X tak přináší desetinásobný výkon oproti původní řadě CRS-1 z roku 2004.



Linkové karty s technologií Cisco AnyPort přinášejí propustnost 400 Gb/s na jeden slot a díky technologii Cisco CPAK (využívající technologii CMOS Photonic) mají násobně nižší nároky na energii. Současně tato kombinace technologií poskytuje vyšší flexibilitu linkových karet, kdy je možné každé CPAK rozhraní provozovat v režimech 1x 100 Gigabit Ethernet, 2x 40 GE nebo 10x 10 GE, přičemž změna je pouze otázkou výběru konkrétního CPAK modulu a konfiguraci lze tedy měnit kdykoliv.

 

Další z výhod nového CRS-X je konvergence IP a optických sítí – k dispozici je kromě klasického integrovaného IPoDWDM řešení také technologie Cisco nV Optical Satellite. V obou případech je možné využít pro automatizaci technologii Cisco nLight.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.