Aktuality -> IT společnost - 8. 9. 2010

ČRa jmenovaly výkonného ředitele

pro obchod a marketing

Výkonným ředitelem pro obchod a marketing a zástupcem generálního ředitele společnosti České Radiokomunikace (ČRa) byl jmenován Kamil Levinský, dosavadní obchodní ředitel společnosti. V nové pozici bude Kamil Levinský zodpovědný za obchodní výsledky společnosti, strategii, rozvoj podnikání a marketing. Bude se podílet na všech klíčových strategických rozhodnutích a úzce spolupracovat s Jane Hannah, generální ředitelkou ČRa. Podle plánu Kamil Levinský v budoucnu převezme post generálního ředitele od Jane Hannah, které končí pracovní smlouva vztahující se k pozici generální ředitelky v posledním čtvrtletí roku 2011. Jane Hannah bude poté působit v Českých Radiokomunikacích na pozici předsedkyně představenstva.



Kamil Levinský vystudoval ekonomii se zaměřením na obchodní právo na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Ostravě. Profesní dráhu zahájil jako auditor ve společnosti Ernst & Young. V roce 2002 se stal ředitelem interního auditu společnosti Eurotel a později zastával pozici ředitele pro integrace procesů a kvalitu ve společnosti Telefónica O2. V Českých Radiokomunikacích pracuje od května 2007.

 
  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.

  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.