Aktuality -> IT společnost - 8. 9. 2010

ČRa jmenovaly výkonného ředitele

pro obchod a marketing

Výkonným ředitelem pro obchod a marketing a zástupcem generálního ředitele společnosti České Radiokomunikace (ČRa) byl jmenován Kamil Levinský, dosavadní obchodní ředitel společnosti. V nové pozici bude Kamil Levinský zodpovědný za obchodní výsledky společnosti, strategii, rozvoj podnikání a marketing. Bude se podílet na všech klíčových strategických rozhodnutích a úzce spolupracovat s Jane Hannah, generální ředitelkou ČRa. Podle plánu Kamil Levinský v budoucnu převezme post generálního ředitele od Jane Hannah, které končí pracovní smlouva vztahující se k pozici generální ředitelky v posledním čtvrtletí roku 2011. Jane Hannah bude poté působit v Českých Radiokomunikacích na pozici předsedkyně představenstva.



Kamil Levinský vystudoval ekonomii se zaměřením na obchodní právo na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Ostravě. Profesní dráhu zahájil jako auditor ve společnosti Ernst & Young. V roce 2002 se stal ředitelem interního auditu společnosti Eurotel a později zastával pozici ředitele pro integrace procesů a kvalitu ve společnosti Telefónica O2. V Českých Radiokomunikacích pracuje od května 2007.

 
  

- PR -

IFS Cloud a Industrial AI:

Když ERP začíná skutečně přemýšlet


Stojíte před rozhodnutím, jak posunout svůj ERP systém dál? Moderní podniky dnes řeší nejen efektivnější plánování a úspory, ale i to, jak do svých procesů začlenit umělou inteligenci bez zbytečně nákladného vývoje. Právě této otázce je věnovaný následující článek.

  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme.