facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Corel představuje WordPerfect MAIL

Společnost Corel Corporation představila novou aplikaci WordPerfect MAIL - samostatného poštovního klienta, který uživatelům nabídne rychlé vyhledávání ve velkém množství pošty. Aplikace umožňuje snadný import e-mailů, složek a kontaktů z nejpoužívanějších poštovních klientů, jako je Microsoft Outlook a Eudora. Celá aplikace je postavena na základě použitém ve vysoce oceňovaném e-mailovém klientovi Bloomba od firmy Stata Labs, jejíž vlastníkem je společnost Yahoo!. Jejím vydáním Corel Corporation rozšiřuje programový balík WordPerfect Office a nabízí tak srovnatelnou alternativu k Microsoft Office.

WordPerfect MAIL s podporou protokolů POP3 i IMAP je na rozdíl od svých konkurentů připraven pro použití na pracovní ploše, bez nutnosti pořizovat a udržovat poštovní server. Nabízí malým podnikům a domácnostem možnost snížit nejčastější problémy spjaté s používáním elektronické pošty, jako například zahlcení schránky či spam. Nástroje WordPerfect MAIL pro vyhledávání dokáží s rychlostí mnohonásobně převyšující konkurenty nalézt informace pohřbené hluboko v záplavě e-mailů, záznamů v kalendáři nebo kontaktů. WordPerfect MAIL také díky netradičním postupům třídění pošty pomáhá udržovat složky s doručenou poštou a chrání je před spamem.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.