Aktuality -> Komunikace a sítě - 29. 9. 2005

Contactel oznamuje spolupráci s dodavateli IP pobočkových ústředen

Contactel rozšiřuje možnosti své služby Business Connect o přímé připojení IP pobočkových ústředen zákazníků. Bezproblémová funkčnost služby Business Connect a vybraných IP pobočkových ústředen je zaručena důkladnými testy v rámci certifikačního programu „Contactel VoIP Ready“, který Contactel, jako první v ČR, právě spustil. Služba Business Connect nabízí nejen kvalitní připojení k internetu a bezpečné propojení vzdálených lokalit, ale také hlasové služby využívající moderní VoIP technologie.

Toto konvergované řešení na bázi IP využívá jednoho přístupového okruhu k zákazníkovi. Contactel tímto firmám přináší zajímavé finanční úspory a zároveň perspektivní řešení otevřené pro nové moderní IP služby. Contactel zahájil certifikaci vybraných IP pobočkových ústředen vedoucích dodavatelů v této oblasti. Prvními certifikovanými systémy jsou Cisco Call Manager a Cisco Call Manager Express, dodávané společností Cisco Systems. Contactel a Cisco Systems budou prezentovat výhody moderních IP technologií v rámci speciálních seminářů nazvaných „Moderní kancelář“, které společně organizují v rámci celé České republiky.

 
  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?

  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.