facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 29. 9. 2005

Contactel oznamuje spolupráci s dodavateli IP pobočkových ústředen

Contactel rozšiřuje možnosti své služby Business Connect o přímé připojení IP pobočkových ústředen zákazníků. Bezproblémová funkčnost služby Business Connect a vybraných IP pobočkových ústředen je zaručena důkladnými testy v rámci certifikačního programu „Contactel VoIP Ready“, který Contactel, jako první v ČR, právě spustil. Služba Business Connect nabízí nejen kvalitní připojení k internetu a bezpečné propojení vzdálených lokalit, ale také hlasové služby využívající moderní VoIP technologie.

Toto konvergované řešení na bázi IP využívá jednoho přístupového okruhu k zákazníkovi. Contactel tímto firmám přináší zajímavé finanční úspory a zároveň perspektivní řešení otevřené pro nové moderní IP služby. Contactel zahájil certifikaci vybraných IP pobočkových ústředen vedoucích dodavatelů v této oblasti. Prvními certifikovanými systémy jsou Cisco Call Manager a Cisco Call Manager Express, dodávané společností Cisco Systems. Contactel a Cisco Systems budou prezentovat výhody moderních IP technologií v rámci speciálních seminářů nazvaných „Moderní kancelář“, které společně organizují v rámci celé České republiky.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.