Aktuality -> Komunikace a sítě - 15. 9. 2015

Comguard nabídne ServiceDesk Plus pro kompletní management IT

Comguard - ilustračníDistributor bezpečnostních a síťových ICT řešení Comguard nabídne na českém trhu software pro správu a řízení IT od firmy ManageEngine. Její portfolio produktů zahrnuje řešení pro správu a řízení výkonu sítě, IT help desk, řízení výkonnosti aplikací, správu desktopových a mobilních zařízení, vyhodnocování logů z firewallů, pokročilý log management, identity management a řadu dalších produktů.



K hlavním produktům zařazeným do nabídky Comguardu patří zejména řešení ServiceDesk Plus, které v současné době využívá více než 100 000 organizací různých velikostí ve 186 zemích světa.

Pro spolupráci s ManageEngine jsme se rozhodli především kvůli produktu ServiceDesk Plus, který je jejich vlajkovou lodí. Sami jsme tento produkt otestovali a používáme ho přímo v provozu jako help desk pro naše týmy podpory“, uvedl Jan Dymáček, ředitel společnosti Comguard.K hlavním funkcím ServiceDesk Plus patří:

  • ITIL Incident Management - Tato funkce pokrývá identifikaci incidentu a jeho logování. Incidentem se může stát jakékoli pochybení či narušení IT služby nebo konfigurace zařízení či systému a může být vytvořen přes Event Management, webové rozhraní, telefonát uživatele nebo email.
     
  • ITIL Problem Management - Hlavním smyslem správy problémů je analýza původní příčiny všech opakujících se incidentů a minimalizace dopadu problému na organizaci.
     
  • Change Management - Důvodem využívání změnového řízení je zajištění požadavku na dokončení změny s minimálním rizikem či negativním dopadem na ostatní procesy.
     
  • Service Catalog - V rámci ServiceDesk Plus katalogu služeb je možné vytvořit ukázkové služby pro klienty, a to pro každý produkt či službu, na jednom místě. Díky jednoduché navigaci umožňuje rovněž propagovat nabídku zákazníkům tak, aby ji využívali samostatně podle svých potřeb.
     
  • Asset Management - ServiceDesk Plus má integrováno řešení pro řízení aktiv v rámci helpdesku, který udržuje přesný inventář hardwaru a softwaru v rámci organizace. Automaticky skenuje a aktualizuje veškerá aktiva s IP adresou nacházející se v dané síti.
     
  • ITIL Configuration Management Database (CMDB) - Tato funkce představuje centrální úložiště konfiguračních dat (Configuration Items) obsahující relevantní informace o všech důležitých prvcích či pro organizaci kritických IT konfiguračních datech/záznamech a jejich vzájemných vazbách.
     
  • Řízení nákupu - Organizace všech velikostí potřebují mít přehled o svých nákupech (co, za kolik, od koho, …). Díky tomu je možné šetřit náklady, eliminovat duplicitní nákupy a vynucovat závazné postupy.
     
  • Správa smluv - Jednou ze zásadních aktivit Asset Managementu je monitorování smluv, které mohou mít mnoho podob dle jejich účelu (podpora, údržba, pronájem, atd.).
     
  • Projektové řízení - Velkou výhodou je jeho integrace v rámci helpdesku spolu s funkcemi řízení incidentů, změn, problémů a CMDB, což zjednodušuje řízení IT projektů v organizaci. Podporuje spolupráci v týmu a zapojení expertů. Přiřazuje role a jejich přístupová práva, rozděluje projekt na etapy (milníky) a jednotlivé úkoly, kontroluje stav jejich plnění v rámci barevných Gantových diagramů, monitoruje na jednom místě všechny projekty, milníky a úkoly, efektivně řídí časové a další zdroje.

ManageEngine

Kromě ServiceDesk Plus nabídne Comguard i další produkty společnosti ManageEngine, například Password Management nebo a Active Directory Self Service Password Reset Management.


 
  

- PR -

3Dfindit – chytré vyhledávání 3D modelů

a sestav pro moderní firmy


Máte v databázi tisíce 3D dílů a stále dokola řešíte problém, že potřebný díl nemůžete najít? Vznikají vám duplicitní soubory, které komplikují práci i správu dat? Právě na tyto výzvy reaguje 3Dfindit – pokročilý systém pro vyhledávání 3D dat na základě geometrické podobnosti a dalších inteligentních filtrů. Tato platforma, vyvíjená společností CADENAS, pomáhá konstruktérům, inženýrům i nákupčím rychle najít správné 3D CAD modely, čímž výrazně šetří čas, snižuje náklady a zvyšuje efektivitu firemních procesů.

  

- PR -

Řešení dopravy v IS KARAT

Od verze 24 je v informačním systému KARAT k dispozici nové řešení pro řízení a plánování dopravy. Toto řešení vzniklo na základě požadavků zákazníků pro sofistikovanější přístup k plánování a řízení dopravy v IS KARAT bez zbytečných investic a propojení na systémy třetích stran.