facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 11. 5. 2005

COL představuje službu internetové telefonie

Společnost Czech On Line na trh uvádí novou službu COL Voice On Line, která je založena na moderní technologii Voice over IP. Služba poskytuje uživatelům vysokorychlostního internetu kvalitní a výhodné telefonní volání. Hlavním benefitem pro klienty jsou bezkonkureční tarify. Volání v síti Czech On Line je zdarma, místní i meziměstské hovory do ostatních sítí potom firma poskytuje za jednotnou, nízkou cenu již od 39 haléřů za minutu. V rámci COL Voice On Line obdrží zákazník klasické telefonní číslo. Na něm je dostupný ze všech pevných i mobilních sítí. Kromě toho Czech On Line poskytuje možnost zachování stávajícího telefonního čísla. Kvalita hlasového přenosu u služby COL Voice On Line je díky používání vhodných kodeků srovnatelná s kvalitou běžného typu přenosu hovorů.

Službu internetové telefonie Czech On Line doplňuje nabídkou IP zařízení nezbytných pro realizaci VoIP služeb. Jedná se o analogovou IP bránu, inteligentní IP telefon nebo ADSL modem s integrovanou analogovou bránou. Tato zařízení je možné si zakoupit za plnou či dotovanou cenu nebo pronajmout v rámci služby. Služba Voice On Line je zatím dostupná na vysokorychlostních xDSL linkách v největších městech ČR (Praha, Brno, Ostrava, České Budějovice, Plzeň, Hradec Králové, Liberec, Pardubice).

 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.