facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 11. 5. 2005

COL představuje službu internetové telefonie

Společnost Czech On Line na trh uvádí novou službu COL Voice On Line, která je založena na moderní technologii Voice over IP. Služba poskytuje uživatelům vysokorychlostního internetu kvalitní a výhodné telefonní volání. Hlavním benefitem pro klienty jsou bezkonkureční tarify. Volání v síti Czech On Line je zdarma, místní i meziměstské hovory do ostatních sítí potom firma poskytuje za jednotnou, nízkou cenu již od 39 haléřů za minutu. V rámci COL Voice On Line obdrží zákazník klasické telefonní číslo. Na něm je dostupný ze všech pevných i mobilních sítí. Kromě toho Czech On Line poskytuje možnost zachování stávajícího telefonního čísla. Kvalita hlasového přenosu u služby COL Voice On Line je díky používání vhodných kodeků srovnatelná s kvalitou běžného typu přenosu hovorů.

Službu internetové telefonie Czech On Line doplňuje nabídkou IP zařízení nezbytných pro realizaci VoIP služeb. Jedná se o analogovou IP bránu, inteligentní IP telefon nebo ADSL modem s integrovanou analogovou bránou. Tato zařízení je možné si zakoupit za plnou či dotovanou cenu nebo pronajmout v rámci služby. Služba Voice On Line je zatím dostupná na vysokorychlostních xDSL linkách v největších městech ČR (Praha, Brno, Ostrava, České Budějovice, Plzeň, Hradec Králové, Liberec, Pardubice).

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.