Aktuality -> Komunikace a sítě - 11. 5. 2005

COL představuje službu internetové telefonie

Společnost Czech On Line na trh uvádí novou službu COL Voice On Line, která je založena na moderní technologii Voice over IP. Služba poskytuje uživatelům vysokorychlostního internetu kvalitní a výhodné telefonní volání. Hlavním benefitem pro klienty jsou bezkonkureční tarify. Volání v síti Czech On Line je zdarma, místní i meziměstské hovory do ostatních sítí potom firma poskytuje za jednotnou, nízkou cenu již od 39 haléřů za minutu. V rámci COL Voice On Line obdrží zákazník klasické telefonní číslo. Na něm je dostupný ze všech pevných i mobilních sítí. Kromě toho Czech On Line poskytuje možnost zachování stávajícího telefonního čísla. Kvalita hlasového přenosu u služby COL Voice On Line je díky používání vhodných kodeků srovnatelná s kvalitou běžného typu přenosu hovorů.

Službu internetové telefonie Czech On Line doplňuje nabídkou IP zařízení nezbytných pro realizaci VoIP služeb. Jedná se o analogovou IP bránu, inteligentní IP telefon nebo ADSL modem s integrovanou analogovou bránou. Tato zařízení je možné si zakoupit za plnou či dotovanou cenu nebo pronajmout v rámci služby. Služba Voice On Line je zatím dostupná na vysokorychlostních xDSL linkách v největších městech ČR (Praha, Brno, Ostrava, České Budějovice, Plzeň, Hradec Králové, Liberec, Pardubice).

 
  

- PR -

Audit IT technologií

Udělejte první krok k modernímu a bezpečnému IT


Odpovídá stav vašich IT technologií dnešním standardům a vašim potřebám? Jsou vaše data v bezpečí? Potýkáte se často s výpadky systémů a nedostupností dat? Odpovědi i příčiny vám odhalí audit IT.

  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.