facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 19. 3. 2007

Cleverlance zveřejnil výsledky za rok 2006

cleverlance_vysledky_712.jpgSpolečnost Cleverlance dosáhla v roce 2006 obratu 437 milionů Kč. Meziroční nárůst obratu v porovnání s rokem 2005 představuje 50 %, počet zaměstnanců se zvýšil z 230, na konci roku 2005, na současných 350 a stále roste. Pro zhodnocení loňského roku jsou důležité nejen hospodářské výsledky, ale především výsledek integrace společností Cleverlance a Brain Systems. Při porovnání obratu za rok 2006 ve výši 437 mil. Kč s celkovým obratem Cleverlance a Brain Systems v roce 2005 ve výši 291 mil. Kč se jedná o navýšení o 50 %, při porovnání obratu roku 2006 s obratem samotné Cleverlance v roce 2005 jde o navýšení o 78 %.

Hlavním přínosem spojení obou firem bylo ale rozšíření klientského portfolia, především o společnosti ČSOB Leasing, ING, Českou spořitelnu, Českou poštu, GE Money a řadu dalších. Mezi nejdůležitější události a úspěchy loňského roku, týkající se společnosti Cleverlance, patří vedle úspěšné integrace Cleverlance a Brain Systems také již plně fungující slovenská pobočka založená na podzim roku 2005. Cleverlance získala nová partnerství a také potvrdila a rozšířila řadu stávajících partnerství především se společnostmi BEA, HP, IBM a Microsoft.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.