Aktuality -> IT společnost - 30. 6. 2008

Cleverlance má nové členy managementu

Společnost Cleverlance jmenovala do svého managementu Vladislava Němce (30). Na pozici Executive Director for Insurance bude mít na starosti strategii, řízení a rozvoj obchodních aktivit a dodávky softwarových řešení pro zákazníky z oblasti pojišťovnictví. Němec doposud v Cleverlance zastával pozici Business Development Managera. Dříve působil jako obchodní a marketingový ředitel Rodinného pivovaru Bernard. Zkušenosti z finančního sektoru získal v Komerční bance jako projektový manažer. Je absolventem Elektrotechnické fakulty ČVUT. Je ženatý, má dvě děti a jeho největšími koníčky jsou horská turistika a střelba.



Dalším nově jmenovaným členem vedení se stal Richard Stehlík (42) na pozici Executive Director for KB Group. Jeho úkolem bude strategie a řízení 90 členného týmu, jeho obchodní rozvoj a dodávky IT řešení pro skupinu firem Komerční banky, jedním z největších klientů Cleverlance. Na tento post postoupil z pozice Business Development Managera. Stehlík před Cleverlance pracoval ve stejné funkci ve společnosti LogicaCMG a dále jako Sales & Marketing Director v Infinity. Své mnohaleté obchodní zkušenosti nasbíral také ve společnostech Compaq Computer nebo Dell. Vystudoval Elektrotechnickou fakultu ČVUT. Je ženatý, má dvě děti a mezi jeho koníčky patří golf a sjezdové lyžování.


 
  

- PR -

IFS Cloud a Industrial AI:

Když ERP začíná skutečně přemýšlet


Stojíte před rozhodnutím, jak posunout svůj ERP systém dál? Moderní podniky dnes řeší nejen efektivnější plánování a úspory, ale i to, jak do svých procesů začlenit umělou inteligenci bez zbytečně nákladného vývoje. Právě této otázce je věnovaný následující článek.

  

- PR -

Řešení dopravy v IS KARAT

Od verze 24 je v informačním systému KARAT k dispozici nové řešení pro řízení a plánování dopravy. Toto řešení vzniklo na základě požadavků zákazníků pro sofistikovanější přístup k plánování a řízení dopravy v IS KARAT bez zbytečných investic a propojení na systémy třetích stran.