facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 30. 1. 2019

CleverAnalytics má nového obchodního ředitele

Po více než čtrnácti letech zkušeností z marketingu a především marketingových průzkumů se přesouvá Jan Kovář do startupu CleverAnalytics na pozici obchodního ředitele. Chce posílit stabilní místo platformy pro lokační analýzu nejen na domácím trhu, ale zejména na trzích zahraničních. V minulosti působil například v oblasti automobilového, finančního, retailového a FMCG sektoru. Manažerům z těchto odvětví poskytoval především marketingové poradenství. Po období stráveném v agenturách působil rovněž ve společnosti ContiTrade (BestDrive) EMEA, kde byl zodpovědný za oddělení “Marketing Intelligence” v celém EMEA regionu.



“V následujícím roce se za pomoci prodejního, marketingového i produktového týmu chceme soustředit zejména na posílení obchodu na vybraných trzích. Oslovit chceme nejen český trh, ale zejména ten evropský. Potenciál ovšem vidíme i v USA a na dalších významných trzích jako je Skandinávie a Jižní Amerika,” popisuje svůj úkol v CleverAnalytics Jan Kovář, který přináší zkušenosti z největších výzkumných agentur na světě, jako jsou Kantar TNS, Synovate nebo GfK. V agenturách vedl marketingový průzkum pro globální klienty jako např. společnosti Nestlé, Mondelez, skupina VW nebo řadu finančních institucí.

“Platforma CleverAnalytics umožňuje firmám snadno analyzovat a kombinovat data v prostorovém kontextu a odhalit tak souvislosti, které v grafech a tabulkách běžných reportovacích systémů zůstávají skryté nebo je nemožné je analyzovat a reportovat najednou. To podstatné je, že umožňujeme koncovým byznysovým uživatelům na jakékoliv řídící nebo analytické úrovni provádět složité obchodní, logistické a jiné analýzy, které jim dříve tak snadno a nebo spíše vůbec dostupné nebyly a to vše v geolokačním kontextu,” popisuje Kovář.


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.