facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 30. 1. 2019

CleverAnalytics má nového obchodního ředitele

Po více než čtrnácti letech zkušeností z marketingu a především marketingových průzkumů se přesouvá Jan Kovář do startupu CleverAnalytics na pozici obchodního ředitele. Chce posílit stabilní místo platformy pro lokační analýzu nejen na domácím trhu, ale zejména na trzích zahraničních. V minulosti působil například v oblasti automobilového, finančního, retailového a FMCG sektoru. Manažerům z těchto odvětví poskytoval především marketingové poradenství. Po období stráveném v agenturách působil rovněž ve společnosti ContiTrade (BestDrive) EMEA, kde byl zodpovědný za oddělení “Marketing Intelligence” v celém EMEA regionu.



“V následujícím roce se za pomoci prodejního, marketingového i produktového týmu chceme soustředit zejména na posílení obchodu na vybraných trzích. Oslovit chceme nejen český trh, ale zejména ten evropský. Potenciál ovšem vidíme i v USA a na dalších významných trzích jako je Skandinávie a Jižní Amerika,” popisuje svůj úkol v CleverAnalytics Jan Kovář, který přináší zkušenosti z největších výzkumných agentur na světě, jako jsou Kantar TNS, Synovate nebo GfK. V agenturách vedl marketingový průzkum pro globální klienty jako např. společnosti Nestlé, Mondelez, skupina VW nebo řadu finančních institucí.

“Platforma CleverAnalytics umožňuje firmám snadno analyzovat a kombinovat data v prostorovém kontextu a odhalit tak souvislosti, které v grafech a tabulkách běžných reportovacích systémů zůstávají skryté nebo je nemožné je analyzovat a reportovat najednou. To podstatné je, že umožňujeme koncovým byznysovým uživatelům na jakékoliv řídící nebo analytické úrovni provádět složité obchodní, logistické a jiné analýzy, které jim dříve tak snadno a nebo spíše vůbec dostupné nebyly a to vše v geolokačním kontextu,” popisuje Kovář.


 
  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.