facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 20. 2. 2006

Citrix rozšiřuje produktovou řadu SSL VPN

Společnost Citrix Systems oznámila rozšíření své úspěšné produktové řady Access Gateway SSL VPN a představila nový Citrix Access Gateway Enterprise Edition. Nová verze Access Gateway přináší zvýšenou škálovatelnost a výkon pro nejsložitější a nejnáročnější podniková prostředí. Díky využití technologie Citrix SmartAccess mění funkce Advanced Access Control přístup z „vypínače“ na „regulátor“, který může podle přístupového scénáře jemně rozlišovat stupeň přístupu a podle toho určit, jaké akce bude moci uživatel provádět – tedy např. prohlížení, úpravy, ukládání a tisk informací.

Rodina produktů Access Gateway bude dostupná v řadě různých hardwarových zařízení, která jsou navržena tak, aby splňovala potřeby zákazníků - tedy škálovatelnost, výkon a kapacitu. Standard a Advanced Edition produktu Citrix Access Gateway jsou dostupné prostřednictvím autorizovaných Citrix resellerů. Ceny začínají na částce 2 495 dolarů za zařízení, dalších 99 dolarů pak zákazník zaplatí za každého dalšího uživatele. Nový Citrix Access Gateway Enterprise Edition a nové modely zařízení Access Gateway budou dostupné u autorizovaných Citrix resellerů ve 2. čtvrtletí roku 2006.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.