Aktuality -> Komunikace a sítě - 20. 2. 2006

Citrix rozšiřuje produktovou řadu SSL VPN

Společnost Citrix Systems oznámila rozšíření své úspěšné produktové řady Access Gateway SSL VPN a představila nový Citrix Access Gateway Enterprise Edition. Nová verze Access Gateway přináší zvýšenou škálovatelnost a výkon pro nejsložitější a nejnáročnější podniková prostředí. Díky využití technologie Citrix SmartAccess mění funkce Advanced Access Control přístup z „vypínače“ na „regulátor“, který může podle přístupového scénáře jemně rozlišovat stupeň přístupu a podle toho určit, jaké akce bude moci uživatel provádět – tedy např. prohlížení, úpravy, ukládání a tisk informací.

Rodina produktů Access Gateway bude dostupná v řadě různých hardwarových zařízení, která jsou navržena tak, aby splňovala potřeby zákazníků - tedy škálovatelnost, výkon a kapacitu. Standard a Advanced Edition produktu Citrix Access Gateway jsou dostupné prostřednictvím autorizovaných Citrix resellerů. Ceny začínají na částce 2 495 dolarů za zařízení, dalších 99 dolarů pak zákazník zaplatí za každého dalšího uživatele. Nový Citrix Access Gateway Enterprise Edition a nové modely zařízení Access Gateway budou dostupné u autorizovaných Citrix resellerů ve 2. čtvrtletí roku 2006.

 
  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.