facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 24. 7. 2007

Citrix provedl změny v marketingu

Edwin_Sternitzky_730.jpgCitrix Systems oznámil, že za vedení marketingu společnosti v Německu, Rakousku, Švýcarsku a ve východní Evropě, včetně České republiky, bude odpovídat Edwin Sternitzky. Klaus Scheibe, jenž byl až dosud ředitelem marketingu, odešel ze společnosti na vlastní žádost. Edwin Sternitzky bude pokračovat v marketingové činnosti, jíž se věnoval v posledních letech. Jeho úkolem bude uvádět na trh infrastrukturní řešení a oslovovat specifické cílové skupiny prostřednictvím mixu lokálních a celostátních akcí, dialogmarketingových a PR-aktivit. Navíc bude vytvářet partnerské programy a obchodní týmy v jednotlivých zemích. Sternitzky pracuje ve společnosti Citrix od dubna 2000. Před svým jmenováním do pozice ředitele marketingu působil na různých manažerských postech, odpovídal mimo jiné za marketing produktů, marketingovou komunikaci a vztahy s médii na středoevropských trzích. Těžištěm jeho činnosti bylo zejména uvádění nových produktů na trh a vyhledávání cílových skupin a specifik trhu pro technologie Citrix.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.