Aktuality -> IT společnost - 24. 7. 2007

Citrix provedl změny v marketingu

Edwin_Sternitzky_730.jpgCitrix Systems oznámil, že za vedení marketingu společnosti v Německu, Rakousku, Švýcarsku a ve východní Evropě, včetně České republiky, bude odpovídat Edwin Sternitzky. Klaus Scheibe, jenž byl až dosud ředitelem marketingu, odešel ze společnosti na vlastní žádost. Edwin Sternitzky bude pokračovat v marketingové činnosti, jíž se věnoval v posledních letech. Jeho úkolem bude uvádět na trh infrastrukturní řešení a oslovovat specifické cílové skupiny prostřednictvím mixu lokálních a celostátních akcí, dialogmarketingových a PR-aktivit. Navíc bude vytvářet partnerské programy a obchodní týmy v jednotlivých zemích. Sternitzky pracuje ve společnosti Citrix od dubna 2000. Před svým jmenováním do pozice ředitele marketingu působil na různých manažerských postech, odpovídal mimo jiné za marketing produktů, marketingovou komunikaci a vztahy s médii na středoevropských trzích. Těžištěm jeho činnosti bylo zejména uvádění nových produktů na trh a vyhledávání cílových skupin a specifik trhu pro technologie Citrix.

 
  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?