Aktuality -> IT společnost - 24. 7. 2007

Citrix provedl změny v marketingu

Edwin_Sternitzky_730.jpgCitrix Systems oznámil, že za vedení marketingu společnosti v Německu, Rakousku, Švýcarsku a ve východní Evropě, včetně České republiky, bude odpovídat Edwin Sternitzky. Klaus Scheibe, jenž byl až dosud ředitelem marketingu, odešel ze společnosti na vlastní žádost. Edwin Sternitzky bude pokračovat v marketingové činnosti, jíž se věnoval v posledních letech. Jeho úkolem bude uvádět na trh infrastrukturní řešení a oslovovat specifické cílové skupiny prostřednictvím mixu lokálních a celostátních akcí, dialogmarketingových a PR-aktivit. Navíc bude vytvářet partnerské programy a obchodní týmy v jednotlivých zemích. Sternitzky pracuje ve společnosti Citrix od dubna 2000. Před svým jmenováním do pozice ředitele marketingu působil na různých manažerských postech, odpovídal mimo jiné za marketing produktů, marketingovou komunikaci a vztahy s médii na středoevropských trzích. Těžištěm jeho činnosti bylo zejména uvádění nových produktů na trh a vyhledávání cílových skupin a specifik trhu pro technologie Citrix.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.