facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 4. 1. 2007

Citrix převzal firmu Ardence

CitrixArdence701.jpgCitrix Systems oznámil převzetí soukromé společnosti Ardence, Inc. Tato strategická technologická akvizice rozšiřuje infrastrukturu společnosti Citrix pro end-to-end poskytování aplikací - umožní poskytování desktopů na vyžádání v reálném čase a objektů SOA (servisně orientované architektury). Tato schopnost znamená zvýšení bezpečnosti a spolehlivosti a nabízí podnikům nové možnosti, jak prostřednictvím sítě poskytovat uživatelům aplikace a desktopy.

Společnost Ardence byla založena v roce 1980, nyní má zhruba 100 zaměstnanců a přes 3000 zákazníků, např. Time Warner Cable, Hollywood Video, Boeing, Freeze.com, Ministersvo obrany USA, Ministerstvo energetiky USA a další. Ardence má dvě skupiny produktů: jedna se zaměřuje na poskytování aplikací a desktopů na vyžádání, druhá na poskytování operačních systémů v reálném čase. Citrix si vybral Ardence kvůli synergické technologii, která v kombinaci se stávajícím produktovým portfoliem Citrixu posiluje celkovou strategii pro poskytování aplikací a představuje firmu jako výrobce infrastruktury pro poskytování desktopu.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.