facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 2. 2. 2007

Citrix překonal hranici miliardy dolarů

citrix_busines_705.jpgCitrix Systems oznámil hospodářské výsledky za čtvrté čtvrtletí i celý fiskální rok 2006 (k 31.12.2006). V posledním kvartálu roku 2006 dosáhl Citrix tržeb 321 milionů dolarů. Ve srovnání s 269 miliony dolarů tržeb za stejné období roku 2005 to znamená 19% nárůst. Roční tržby za celý rok 2006 činily 1,134 miliardy dolarů, což znamená 25% nárůst oproti loňskému roku (909 milionů). Čistý zisk za čtvrté čtvrtletí roku 2006 byl 59 milionů dolarů (0,32 dolaru na akcii), stejně jako před rokem. Čistý zisk za celý rok 2006 byl 196 milionů dolarů (1,05 dolaru na akcii), ve srovnání se 166 miliony dolarů (0,93 dolaru na akcii) v roce 2005.

Non-GAAP čistý zisk dosáhl ve 4. čtvrtletí 2006 73 milionů dolarů (0,39 dolaru na akcii), loni pro srovnání 67 milionů (0,36 dolaru na akcii). Non-GAAP čistý zisk za celý rok 2006 se zvýšil na 262 milionů dolarů (1,40 dolaru za akcii) oproti 209 milionům (1,17 dolaru za akcii) zisku v roce 2005. Tržby rostly v regionu America o 20 %; v oblasti EMEA o 8 %, a v Pacifickém regionu o 33 %. Online služby se podílely na tržbách 43 miliony dolarů, což je nárůst o 50. Tržby z obnovení licencí rostly o 23 % a tržby z technických služeb (konzultace, vzdělávání a technická podpora) rostly o 23 %.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.