facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 31. 5. 2006

Cisco uvolnilo nový direktor a moduly pro MDS 9000

cisco9513_622.jpgSpolečnost Cisco Systems ohlásila dostupnost produktů Cisco MDS 9513 Multilayer Director, Cisco SAN-OS Software Release 3.0 a přepínacích Fibre Channel modulů s propustností 4 Gb/s a 10 Gb/s. Software i moduly jsou určeny pro nové a existující produkty řady MDS 9000. Tyto nové produkty předefinovaly škálovatelnost sítí SAN – nový MDS 9513 Multilayer Director je schopen zvládnout až 528 Fibre Channel portů s propustností 1, 2 a 4 Gb/s, zatímco modely MDS 9509 a MDS 9506 jsou schopné adresovat až 336, resp. 192 těchto portů.

Nové přepínací moduly navíc mohou být nasazeny v existujících produktech řady MDS 9500 a MDS 9200, kde poskytnou propustnost až 4 a 10 Gb/s, přinesou pokročilou funkcionalitu a umožní ochranu investic, která v současnosti nemá konkurenci. Tyto nové produkty zachovávají všechny vlastnosti řady MDS 9000 včetně virtuálních sítí SAN (VSAN), směrování Inter-VSAN Routing a pokročilých funkcí pro správu, diagnostiku a zabezpečení. Mezi nové vlastnosti SAN-OS 3.0 dále patří pokročilá správa šířky pásma jednotlivých portů a zdokonalené možnosti FICON.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.