Aktuality -> Komunikace a sítě - 28. 4. 2008

Check Point rozšířil řadu zařízení UTM

Společnost Check Point Software Technologies představila tři nová zařízení UTM-1 Total Security 270, 570 a 3070. Nové zařízení UTM-1 Total Security 3070 představuje nejvýkonnější model z celé řady UTM-1 a jeho propustnost činí až 4,5 Gbps. S ohledem na prostředí své sítě mohou zákazníci volit mezi výkonnostní třídou s propustností 400 Mpbs až 4,5 Gbps. Všechna zařízení UTM-1 Total Security obsahují softwarový balík Check Point SmartCenter pro správu zabezpečení. Je dodáván společně s hardware a k jeho instalaci není potřeba zvláštní server. Obsažen je také instalační průvodce a další nástroje umožňující snadnou implementaci řešení.



Kompletní balíček služeb zařízení z řady UTM-1 Total Security obsahuje:

  • Aplikační a síťový firewall
  • VPN pro spojení mezi pobočkami i pro vzdálený přístup
  • Antivirus a antispyware na bráně
  • Ochranu proti narušení sítě (IPS)
  • Ochranu a filtrování webového provozu
  • Komplexní systém pro zabezpečení elektronické komunikace, včetně ochrany před nevyžádanou poštou a zabezpečením instant messagingu

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.