facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 3. 5. 2010

Check Point posiluje tým v ČR

a zakládá obchodní tým na Slovensku

Check Point Software oznámil personální změny týmu v České republice, do kterého nastoupil Jan Jánský, nový Major Account Manager a založení obchodního týmu pro Slovenskou republiku, který bude z pozice Sales Manager rozvíjet Peter Vrábel. Jan Jánský, Major Account Manager, působil přes tři roky na pozici Business Development Manager ve společnosti prodávající softwarové bezpečnostní technologie. Byl zodpovědný za rozvoj prodejního kanálu, spolupráci s klíčovými partnery, za oblast partnerského programu a především za rozvoj obchodu u nových zákazníků. Před tím šest roků pracoval ve společnosti poskytující produkty, služby a řešení pro stavbu a údržbu síťových počítačových prostředí, kde plně spolupracoval s partnery a rozvíjel obchodní činnost v oblasti školství a zdravotnictví.

Peter Vrábel, nový Sales Manager pro Slovenskou republiku, naposledy pracoval u výrobce síťových bezpečnostních prvků jako Sales Representative pro východní Evropu s odpovědností za rozvoj partnerského kanálu a komunikaci s klíčovými zákazníky v regionu. Devět let před tím působil u významných ICT distributorů nejprve na pozici Networking a Security division Manager a následně jako Country Manager pro Slovenskou republiku. V poslední jmenované pozici odpovídal za veškeré obchodní aktivity, optimalizaci portfolia produktů a vybudování obchodního a technologického týmu.

 
  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.