- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Aktuality -> Komunikace a sítě - 19. 10. 2005
CETELEM ČR uvedl do provozu IP kontaktní centrum
Společnost NextiraOne Czech oznámila, že úspěšně implementovala IP kontaktní centrum ve společnosti CETELEM ČR. NextiraOne provedla nasazení řešení kontaktního centra založené na produktu IPCC a ICM od společnosti Cisco. Řešení kontaktního centra, jež bylo uvedeno do plného provozu na konci srpna, je dále doplněno o nahrávací řešení CallRec sloužící k záznamu hovorů agentů. Další rozvoj bude zaměřen na oblast interaktivních komunikačních kanálů, jako jsou např. e-mailing nebo direct mailové kampaně.
NextiraOne dodává v rámci komplexních aktivit pro společnost CETELEM ČR know-how z nejrůznějších komunikačních oblastí: kontaktní centra, hlasová infrastruktura, datová infrastruktura, IP řešení a integrace s aplikacemi CRM. Klíčovou přidanou hodnotou NextiraOne v projektu kontaktního centra pro Cetelem byl – kromě předání zkušeností z obdobných projektů a vlastní implementace řešení – především vývoj zmíněné Master aplikace, která byla vytvořena na základě požadavku zákazníka. NextiraOne v současné době realizuje pro Cetelem další projekt, kterým je dodávka datové infrastruktury do nové budovy, kam se společnost Cetelem bude stěhovat na přelomu roku 2005/2006.


NextiraOne dodává v rámci komplexních aktivit pro společnost CETELEM ČR know-how z nejrůznějších komunikačních oblastí: kontaktní centra, hlasová infrastruktura, datová infrastruktura, IP řešení a integrace s aplikacemi CRM. Klíčovou přidanou hodnotou NextiraOne v projektu kontaktního centra pro Cetelem byl – kromě předání zkušeností z obdobných projektů a vlastní implementace řešení – především vývoj zmíněné Master aplikace, která byla vytvořena na základě požadavku zákazníka. NextiraOne v současné době realizuje pro Cetelem další projekt, kterým je dodávka datové infrastruktury do nové budovy, kam se společnost Cetelem bude stěhovat na přelomu roku 2005/2006.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |