Aktuality -> Komunikace a sítě - 19. 10. 2005

CETELEM ČR uvedl do provozu IP kontaktní centrum

Společnost NextiraOne Czech oznámila, že úspěšně implementovala IP kontaktní centrum ve společnosti CETELEM ČR. NextiraOne provedla nasazení řešení kontaktního centra založené na produktu IPCC a ICM od společnosti Cisco. Řešení kontaktního centra, jež bylo uvedeno do plného provozu na konci srpna, je dále doplněno o nahrávací řešení CallRec sloužící k záznamu hovorů agentů. Další rozvoj bude zaměřen na oblast interaktivních komunikačních kanálů, jako jsou např. e-mailing nebo direct mailové kampaně.

NextiraOne dodává v rámci komplexních aktivit pro společnost CETELEM ČR know-how z nejrůznějších komunikačních oblastí: kontaktní centra, hlasová infrastruktura, datová infrastruktura, IP řešení a integrace s aplikacemi CRM. Klíčovou přidanou hodnotou NextiraOne v projektu kontaktního centra pro Cetelem byl – kromě předání zkušeností z obdobných projektů a vlastní implementace řešení – především vývoj zmíněné Master aplikace, která byla vytvořena na základě požadavku zákazníka. NextiraOne v současné době realizuje pro Cetelem další projekt, kterým je dodávka datové infrastruktury do nové budovy, kam se společnost Cetelem bude stěhovat na přelomu roku 2005/2006.

 
  

- PR -

IFS Cloud a Industrial AI:

Když ERP začíná skutečně přemýšlet


Stojíte před rozhodnutím, jak posunout svůj ERP systém dál? Moderní podniky dnes řeší nejen efektivnější plánování a úspory, ale i to, jak do svých procesů začlenit umělou inteligenci bez zbytečně nákladného vývoje. Právě této otázce je věnovaný následující článek.

  

- PR -

Řešení dopravy v IS KARAT

Od verze 24 je v informačním systému KARAT k dispozici nové řešení pro řízení a plánování dopravy. Toto řešení vzniklo na základě požadavků zákazníků pro sofistikovanější přístup k plánování a řízení dopravy v IS KARAT bez zbytečných investic a propojení na systémy třetích stran.