Aktuality -> Komunikace a sítě - 19. 10. 2005

CETELEM ČR uvedl do provozu IP kontaktní centrum

Společnost NextiraOne Czech oznámila, že úspěšně implementovala IP kontaktní centrum ve společnosti CETELEM ČR. NextiraOne provedla nasazení řešení kontaktního centra založené na produktu IPCC a ICM od společnosti Cisco. Řešení kontaktního centra, jež bylo uvedeno do plného provozu na konci srpna, je dále doplněno o nahrávací řešení CallRec sloužící k záznamu hovorů agentů. Další rozvoj bude zaměřen na oblast interaktivních komunikačních kanálů, jako jsou např. e-mailing nebo direct mailové kampaně.

NextiraOne dodává v rámci komplexních aktivit pro společnost CETELEM ČR know-how z nejrůznějších komunikačních oblastí: kontaktní centra, hlasová infrastruktura, datová infrastruktura, IP řešení a integrace s aplikacemi CRM. Klíčovou přidanou hodnotou NextiraOne v projektu kontaktního centra pro Cetelem byl – kromě předání zkušeností z obdobných projektů a vlastní implementace řešení – především vývoj zmíněné Master aplikace, která byla vytvořena na základě požadavku zákazníka. NextiraOne v současné době realizuje pro Cetelem další projekt, kterým je dodávka datové infrastruktury do nové budovy, kam se společnost Cetelem bude stěhovat na přelomu roku 2005/2006.

 
  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?

  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.