facebook
Aktuality -> IT Business - 7. 8. 2019 16:51

Čeští manažeři posilují evropské vedení Konica Minolta

Konica Minolta chce v oblasti industriálního a produkčního tisku v regionu střední a východní Evropy do 3 let dosáhnout až 30% podílu na celkovém obratu. Pomoci v tom mají čeští manažeři, kteří se budou věnovat rozvoji industriálního tisku v celkem 25 zemích. Obchodní tým nově doplnil David Mankovický, odpovědný za oblast velkoformátového tisku a zakázkových industriálních projektů na bázi tiskových hlav Konica Minolta. Pozici manažera prodeje vlajkové lodi Konica Minolta – archového B2 inkoustového stroje KM-1 – obsadil Pavel Černý.



„Jsem rád, že náš středoevropský tým posílili noví kolegové, profesionálové z prostředí industriálního tisku, s cílem dosáhnout výrazného posílení podílu industriálního tisku na obratu společnosti v celé střední a východní Evropě,“ řekl Pavel Učeň, obchodní ředitel divize industriálního a produkčního tisku Konica Minolta Cluster East.

Na pozici Head of Sales IP B2 pro střední a východní Evropu nastoupil Pavel Černý, který se bude věnovat zejména rozvoji prodeje strojů KM-1. „Aktuálně máme dvě nové instalace KM-1 v Polsku a do konce roku chceme nainstalovat dalších devět strojů. Rozšíření obchodu s těmito zařízeními vnímám jako svou prioritu, protože díky nim upevňujeme pozici Konica Minolta také na obalovém trhu. Zaměřit se chci ale i na zušlechťovací technologie, které u nás představují MGI stroje.“

V oblasti industriálního tisku dosáhla Konica Minolta v regionu střední a východní Evropy již více než stovky instalací. Využít potenciál tohoto segmentu dostal za úkol David Mankovický, manažer pro rozvoj obchodu v oblasti inkjetové technologie, který se má rovněž zaměřit na zavedení zcela nového produktu AccurioWide. „Vůbec poprvé představujeme velkoformátová zařízení. Mým aktuálním cílem je proto nejprve nainstalovat demo tiskárny na showroomech napříč celým regionem a zaměřit se na důsledné vzdělávání našich obchodníků,“ informoval D. Mankovický.


 
EDU Trainings IT školení
  

- Inzerce -

Kontaktní centra se přemisťují do cloudu kvůli zlepšení péče o zákazníky

GenesysTechnologický svět míří do cloudu a péče. Výjimkou nejsou ani technologie call center, které se z tradičních „on-premise“ řešení transformují do moderních cloudových kontaktních center. Proč se přesun do cloudu vyplácí?

  

- Inzerce -

Bezpečné propojení všech podnikových domén díky SD-WAN

CiscoMnoho sítí, které jsou dnes v provozu, nebylo stavěno na nároky podniků a uživatelů, které přijdou v příštích letech. Zátěž základní infrastruktury totiž neustále stoupá – potrvá-li současný trend růstu počtu koncových bodů, bude v roce 2022 na celém světě připojeno k internetu 28,5 miliardy zařízení.