Český Telekom plně respektuje rozhodnutí ČTÚ

ČESKÝ TELECOM jednoznačně odmítá názor, že nemusí ukončit platnost starých cenových programů a může je provozovat současně s novými pohodovými tarify. Problematiku řeší přímo cenové rozhodnutí ČTÚ. Jde o Přílohu č. 1 k cenovému rozhodnutí č. 01/2005 (Maximální cena a určené podmínky za vnitrostátní telekomunikační služby poskytované Českým Telecomem v rámci univerzální služby), kapitola Určené podmínky, část Obecné podmínky, bod 12. Cenové rozhodnutí ČTÚ tak neřeší pouze regulaci cen, ale prostřednictvím obecných a určených podmínek i jiné oblasti, mezi které právě patří i převod cenových programů zákazníků.

Vzhledem k tomu, že se zásadním způsobem změnila struktura regulovaných cenových plánů, ale maximální cena měsíčního paušálu platí přes všechny cenové plány i neregulované cenové plány ČESKÉHO TELECOMU, je navržený postup převodu cenových programů zákazníků na novou strukturu tarifů zcela v souladu s cenovým rozhodnutím. Dle zákona č. 526/1990 Sb., o cenách má ČESKÝ TELECOM dle § 7 odst. 1 povinnost převést cenový program zákazníka na nové ceny, které nejsou v rozporu s novými úředně stanovenými cenami, tak aby vstoupily v platnost nejpozději do tří měsíců od účinnosti rozhodnutí. Původní cenové programy jsou v rozporu s Cenovým rozhodnutím a ČESKÝ TELECOM je povinen vše uvést do souladu. Všichni zákazníci budou informováni přílohou k vyúčtování a informace obdrží i na všech informačních kanálech ČESKÉHO TELECOMU, tzn. na infolince, v prodejnách i na internetových stránkách.

 
  

- PR -

Audit IT technologií

Udělejte první krok k modernímu a bezpečnému IT


Odpovídá stav vašich IT technologií dnešním standardům a vašim potřebám? Jsou vaše data v bezpečí? Potýkáte se často s výpadky systémů a nedostupností dat? Odpovědi i příčiny vám odhalí audit IT.

  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.