Český Telekom plně respektuje rozhodnutí ČTÚ

ČESKÝ TELECOM jednoznačně odmítá názor, že nemusí ukončit platnost starých cenových programů a může je provozovat současně s novými pohodovými tarify. Problematiku řeší přímo cenové rozhodnutí ČTÚ. Jde o Přílohu č. 1 k cenovému rozhodnutí č. 01/2005 (Maximální cena a určené podmínky za vnitrostátní telekomunikační služby poskytované Českým Telecomem v rámci univerzální služby), kapitola Určené podmínky, část Obecné podmínky, bod 12. Cenové rozhodnutí ČTÚ tak neřeší pouze regulaci cen, ale prostřednictvím obecných a určených podmínek i jiné oblasti, mezi které právě patří i převod cenových programů zákazníků.

Vzhledem k tomu, že se zásadním způsobem změnila struktura regulovaných cenových plánů, ale maximální cena měsíčního paušálu platí přes všechny cenové plány i neregulované cenové plány ČESKÉHO TELECOMU, je navržený postup převodu cenových programů zákazníků na novou strukturu tarifů zcela v souladu s cenovým rozhodnutím. Dle zákona č. 526/1990 Sb., o cenách má ČESKÝ TELECOM dle § 7 odst. 1 povinnost převést cenový program zákazníka na nové ceny, které nejsou v rozporu s novými úředně stanovenými cenami, tak aby vstoupily v platnost nejpozději do tří měsíců od účinnosti rozhodnutí. Původní cenové programy jsou v rozporu s Cenovým rozhodnutím a ČESKÝ TELECOM je povinen vše uvést do souladu. Všichni zákazníci budou informováni přílohou k vyúčtování a informace obdrží i na všech informačních kanálech ČESKÉHO TELECOMU, tzn. na infolince, v prodejnách i na internetových stránkách.

 
  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.