facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Český Telekom plně respektuje rozhodnutí ČTÚ

ČESKÝ TELECOM jednoznačně odmítá názor, že nemusí ukončit platnost starých cenových programů a může je provozovat současně s novými pohodovými tarify. Problematiku řeší přímo cenové rozhodnutí ČTÚ. Jde o Přílohu č. 1 k cenovému rozhodnutí č. 01/2005 (Maximální cena a určené podmínky za vnitrostátní telekomunikační služby poskytované Českým Telecomem v rámci univerzální služby), kapitola Určené podmínky, část Obecné podmínky, bod 12. Cenové rozhodnutí ČTÚ tak neřeší pouze regulaci cen, ale prostřednictvím obecných a určených podmínek i jiné oblasti, mezi které právě patří i převod cenových programů zákazníků.

Vzhledem k tomu, že se zásadním způsobem změnila struktura regulovaných cenových plánů, ale maximální cena měsíčního paušálu platí přes všechny cenové plány i neregulované cenové plány ČESKÉHO TELECOMU, je navržený postup převodu cenových programů zákazníků na novou strukturu tarifů zcela v souladu s cenovým rozhodnutím. Dle zákona č. 526/1990 Sb., o cenách má ČESKÝ TELECOM dle § 7 odst. 1 povinnost převést cenový program zákazníka na nové ceny, které nejsou v rozporu s novými úředně stanovenými cenami, tak aby vstoupily v platnost nejpozději do tří měsíců od účinnosti rozhodnutí. Původní cenové programy jsou v rozporu s Cenovým rozhodnutím a ČESKÝ TELECOM je povinen vše uvést do souladu. Všichni zákazníci budou informováni přílohou k vyúčtování a informace obdrží i na všech informačních kanálech ČESKÉHO TELECOMU, tzn. na infolince, v prodejnách i na internetových stránkách.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.