facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 7. 11. 2006

Český objev zvyšuje bezpečnost elektronického podpisu

klima645.jpgSvětově uznávaný český kryptolog Vlastimil Klíma publikoval 7. 11. se svolením Národního bezpečnostního úřadu nový koncept a novou generaci bezpečných funkcí digitálních otisků pro elektronický podpis. Nejrozšířenější funkce pro digitální otisky (MD5 a SHA 1) se staly v minulém roce terčem mnoha útoků. Jejich bezpečnost představuje celosvětový problém, který zatím není uspokojivě vyřešen. Nejrozšířenější funkce pro digitální otisky (MD5 a SHA-1) se staly v minulém roce terčem mnoha útoků. Nejúčinnější algoritmus na prolomení kódu MD5 ve světě publikoval v březnu 2006 právě Vlastimil Klíma.
Kingston - velká jarní soutěž

Docílil jeho prolomení během 17 sekund na obyčejném domácím počítači. Sám k tomu říká: „Prolomení kódu MD5 profesora Rivesta z MIT bylo kupodivu vedlejším produktem mého hledání nových bezpečných funkcí.“ Pokud bude Klímův princip přijat i ostatními odborníky, může znamenat významné zkrácení předpokládané doby 5 – 7 let na vyřešení tohoto problému a přinést nové bezpečí pro elektronické podpisy.

 
Axis Talk 2021
  

- Inzerce -

Security Operations Center (SOC)

Vaše kyberbezpečnost za paušál


Nemáte zaměstnance s velmi specializovanými dovednostmi v oblasti sítí a bezpečnosti? Dále digitalizujete a adaptujete nové technologie? Do kyberbezpečnosti investujete, ale nároky narůstají? V době stále sofistikovanějších kybernetických útoků přirozeně vzrůstají nároky na udržování IT bezpečnosti. Jednoduchá řešení ale nefungují. Řešením je služba SOC (Security Operations Center), která se opírá o nejnovější technologie a zkušené specialisty.

  

- Inzerce -

Rostoucí nároky zákazníků nutně vyžadují změnu přístupu firem

Accenture Interactive přichází s modelem Business of Experience


Pandemie změnila struk­tu­ru všeho, co za­ží­vá­me: jak a co na­ku­pu­je­me, kdy a kde pra­cu­je­me, způsob, jakým ko­mu­ni­ku­je­me i spo­lu­pra­cu­je­me. Vzniká tak po­tře­ba za­mě­řit se na pro­duk­ty, služby, značky a jejich roli v životě zá­kaz­ní­ků i za­měst­nan­ců.

Helios
- inzerce -