facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 2. 8. 2021 - Zdeněk Gric

Českou pobočku Pipedrive povede nově Michal Smetana

Českou pobočku startupu Pipedrive, který přináší efektivní CRM platformu, povede nově Michal Smetana. Dosud zde působil jako Group Product Manager a stál tak za úspěchem nástroje LeadBooster, který umožňuje obchodníkům generovat relevantní leady a tím snáze oslovit potenciální zákazníky. Michalovým cílem bude především rozšíření stávajícího týmu na 60 lidí (aktuálně čítá 44 specialistů) a navázat na úspěch LeadBoosteru vývojem nových funkcí. Nahradí tak Tomáše Řehoře, který stál u zrodu této pobočky a nyní odchází stavět tým pro jiný projekt. Od srpna pak rovněž do Pipedrive nastupuje nový CEO Dominic Allon.



“Do české pobočky Pipedrive jsem přišel v době, kdy vývojářský tým teprve vznikal. Na formování našeho tribu jsem se tak sám mohl podílet. Z mého pohledu patří mezi ty nejsehranější v rámci celého startupu, což se ukázalo právě během vývoje LeadBoosteru a na jeho následném úspěchu. Mým cílem tak bude ve stejném duchu rozšířit tým na 60 lidí a nastavit správnou strategii pro vývoj nových funkcí, které odpovídají celkové vizi Pipedrive,” říká Michal Smetana, vedoucí české pobočky startupu Pipedrive.

Michal Smetana působí v pražské pobočce Pipedrive téměř tři roky, tedy prakticky od okamžiku jejího založení. Na starosti má zde řízení strategie při vývoji digitálních produktů, které plní potřeby zákazníků i byznysové cíle. Do čela vývoje české pobočky se pak postaví Jakub Kadlubiec, který dříve pracoval pro světové firmy a startupy, jako je Kentico či Skyscanner.

“Mým hlavním úkolem v Pipedrive zůstává i nadále dohlížení na celý vývojový cyklus nových produktů a funkcionalit. V pražské pobočce si rovněž zakládáme na vztazích mezi lidmi v týmu, vyladěných procesech i neustálém učení. V centru pozornosti je však pro nás stále zákazník, kterému chceme i nadále dodávat kvalitní produkty se špičkovým UX,” vysvětluje Jakub Kadlubiec, vedoucí vývoje pražské pobočky Pipedrive.


 
  

- Inzerce -

Digitalizace zákaznické péče: jak vybrat nejlepší řešení kontaktního centra

GenesysDigitální bitva o zákazníky začala, neprohrajte ji. Pandemie totiž jasně ukázala, že digitalizace stabilizuje byznys i v nejistých dobách. Online sektor raketově rostl i během nejtvrdších lockdownů. Přesunula se tam i většina zákazníků.

  

- Inzerce -

PRŮZKUM: Češi odpracují na neplacených přesčasech více než hodinu denně

Čtyřdenní pracovní týden? V Česku zatím utopie. Lidem v kancelářských profesích nestačí na splnění úkolů ani pět dní. Polovina pracuje skoro šest dní týdně, aby práci stihla.