facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 25. 1. 2016

České Radiokomunikace budou nabízet své ICT služby i přes partnery

ČRaČeské Radiokomunikace (ČRa) rozšiřují způsob prodeje svých ICT služeb a produktů spuštěním dalšího prodejního kanálu - partnerského prodeje. Prostřednictvím partnerů budou nabízet především služby a produkty v oblasti cloudu a datových center. Spolupráce s partnery bude obsahovat jak přeprodej či zprostředkování obchodu, tak i možnost kombinace produktů a služeb ČRa s vlastními službami partnerů.



„Díky partnerskému prodeji budeme schopni nabídnout naše služby mnohem širšímu okruhu zákazníků a zároveň se budeme moci zaměřit na profesionální poradenství a propracovaná technická řešení, která připravujeme každému zákazníkovi individuálně. Kromě nového prodejního kanálu letos chystáme i novinku v podobě online kompetenčního centra, které by mělo shrnovat všechny důležité informace o tom, jak řešit interní IT prostřednictvím cloudu nebo datových center,“ vysvětluje Petr Sichrovský, obchodní ředitel ČRa.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.