facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 29. 6. 2009

Ceny Internet Effectiveness Awards

Dne 18. června 2009 byly předány prestižní ceny internetové efektivity ve dvanácti soutěžních kategoriích, dále speciální ocenění za inovace, cena za největší osobní přispění rozvoji českého internetu a samozřejmě Grand Prix za nejefektivnější řešení letošního ročníku. Soutěž byla v roce 2009 v mnohém odlišná a inovativní. Galavečeru předcházela celodenní konference o internetovém prodeji a marketingu, na které vystoupili vítězové minulých ročníků Internet Effectiveness Awards. Konference se zúčastnilo přes 150 obchodních a marketingových manažerů. Držitelé cen ukázali konkrétní případové studie úspěšných způsobů up-sellingu, nových forem online marketingu, způsobů, jak inzerovat v sociálních a komunitních sítích, jak využít kreativu jako efektivní nástroj prodeje.



Vítězové cen Internet Effectiveness Awards 2009
Soutěžní kategorie Vítězné řešení Vlastník Tvůrce

Grand Prix IEA 2009

PaySec – platební nástroj a jeho online komunikační strategie

ČSOB – Poštovní spořitelna

OgilvyInteractive

Charita a nadace

Skuteční lidé potřebují skutečnou pomoc – online sbírka

Člověk v tísni

Flier

Média, marketing a reklama

Vánoční andělská prasátka - kampaň Kofoly

Kofola

SYMBIO Digital

Spotřební zboží a služby

Ticketpro - online prodej vstupenek

Ticketpro Limited

Et netera

Spotřební zboží a služby

Sony Tvůj úsměv - marketingová komunikace fotoaparátů

Sony

První multimediální

Business to Business

PaySec – platební nástroj a jeho online komunikační strategie

ČSOB – Poštovní spořitelna

OgilvyInteractive

Auto-moto

Škoda-plus - systém prodeje ojetých vozů

ŠKODA AUTO

První multimediální

Cestovní ruch

CLICK4SKY.com – online prodej letenek za jednotnou cenu

ClickforSky

Mather Advertures, AARON GROUP

Zábava

Ticketpro - online prodej vstupenek

Ticketpro Limited

Et netera

Telekomunikace

sms.sluzba.cz Axima Axima

Bankovnictví a finance

PaySec – platební nástroj a jeho online komunikační strategie

ČSOB – Poštovní spořitelna

OgilvyInteractive

Best New Business

ITKULT.com - portál pro obchodování s IT zdroji

Inscape s.r.o.

Lundegaard s.r.o.

Státní správa a samospráva

Nemyslíš? Zaplatíš - komunikace Ministerstva dopravy

Ministerstvo dopravy ČR 

Euro RSCG 4D Digital 

Malé invenční projekty

Mikroblogy.cz

Tomáš Jindříšek, Božena Zbranková, Jan Řežáb

Kolektiv autorů: J. Nohejl, J. Hromek, T. Pojeta, L. Černocký, Face It, Candytech

       
Ceny za inovace      

Ocenění za inovaci

ITKULT.com - portál pro obchodování s IT zdroji

Inscape s.r.o.

Lundegaard s.r.o.

Ocenění za inovaci

Pixmac – mikrofotobanka

Pixmac s.r.o.

Pixmac s.r.o.

       
Ocenění za největší osobní přispění k rozvoji internetu v ČR  Jméno vítěze    

Cena veřejnosti

Jaroslav Winter

   

Cena odborné poroty

Jaroslav Winter

   

Popisy vítězných řešení, jejich dosažené úspěchy a použité strategie naleznete zveřejněné na webu www.iea.cz.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.