
Společnost CCV Informační systémy posiluje své marketingové oddělení. Novým ředitelem marketingu se stal Petr Ondrášek. Na postu šéfa marketingového oddělení bude zodpovědný za vedení marketingových projektů, vztahy s partnery a médii a současně bude mít na starosti oblast public relations a komunikační strategii. Petr Ondrášek má letos 34 let a je inženýrem ekonomie. Má dlouholeté zkušenosti z marketingu, strategického plánování a týmového vedení. Krátce pracoval jako nezávislý marketingový konzultant, v posledních pěti letech působil ve společnosti Veletrhy Brno, kde zastával pozici ředitele veletržních projektů, řídil zejména veletrh informačních technologií INVEX a zrealizoval nový veletrh spotřební elektroniky DIGITEX. Na BVV přišel z akciové společnosti Aeon, kde působil v pozici marketingového manažera. Zkušenosti v oboru informačních technologií získal také jako account manager při péči o významné české IT firmy v komunikační agentuře Aetna. Je ženatý, má jednoho syna. Volný čas věnuje hlavně své rodině a také sportu, aktivně hraje házenou.