facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 8. 9. 2008

CCV posiluje marketing

Společnost CCV Informační systémy posiluje své marketingové oddělení. Novým ředitelem marketingu se stal Petr Ondrášek. Na postu šéfa marketingového oddělení bude zodpovědný za vedení marketingových projektů, vztahy s partnery a médii a současně bude mít na starosti oblast public relations a komunikační strategii. Petr Ondrášek má letos 34 let a je inženýrem ekonomie. Má dlouholeté zkušenosti z marketingu, strategického plánování a týmového vedení. Krátce pracoval jako nezávislý marketingový konzultant, v posledních pěti letech působil ve společnosti Veletrhy Brno, kde zastával pozici ředitele veletržních projektů, řídil zejména veletrh informačních technologií INVEX a zrealizoval nový veletrh spotřební elektroniky DIGITEX. Na BVV přišel z akciové společnosti Aeon, kde působil v pozici marketingového manažera. Zkušenosti v oboru informačních technologií získal také jako account manager při péči o významné české IT firmy v komunikační agentuře Aetna. Je ženatý, má jednoho syna. Volný čas věnuje hlavně své rodině a také sportu, aktivně hraje házenou.



 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.