facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 5. 10. 2015

CCV Informační systémy založila divizi Customer Services

Společnost CCV Informační systémy založila novou divizi CCV Customer Services. Jejím cílem jsou dodávky CRM řešení a nadstavbových služeb z oblasti obchodu, marketingu a péče o zákazníky. Ředitelem byl jmenován Martin Vokřál, který doposud zastával pozici produktového manažera Microsoft Dynamics CRM. Nově založená divize CCV Customer Services je reakcí na zvyšující se poptávku po kompletním zastřešení služeb z oblasti péče o zákazníky.



Dodávaná řešení nejsou omezena pouze na samotné CRM systémy, ale jejich součástí je i další přidaná hodnota. „Klienti chtějí pomoc s nastavením kampaní. Potřebují analyzovat data až do sociálních sítí a budovat spokojenost svých zákazníků. Chybí jim na to vhodné nástroje,“ komentuje nové aktivity Dalibor Damborský, jednatel CCV Informační systémy.

Do produktového portfolia divize Customer Services bude dále spadat celá oblast cloudových služeb postavených na Microsoft Azure, které budou zaměřeny na řešení pro zákaznické strategie a lepší týmovou spolupráci.

Do čela divize byl jmenován Martin Vokřál, který dosud pracoval v CCV Informační systémy na postu konzultanta a následně produktového manažera Microsoft Dynamics CRM. Předtím působil v několika obchodních pozicích a také jako projektový manažer ve společnosti AQE advisors. Vystudoval ekonomiku a management na Univerzitě obrany v Brně a právo mezinárodního obchodu na Právnické fakultě Masarykovy univerzity. Je současně Microsoft Certified Professional pro oblast CRM a také certifikovaným projektovým manažerem.


 
  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.

  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.