Aktuality -> IT Business - 5. 10. 2015

CCV Informační systémy založila divizi Customer Services

Společnost CCV Informační systémy založila novou divizi CCV Customer Services. Jejím cílem jsou dodávky CRM řešení a nadstavbových služeb z oblasti obchodu, marketingu a péče o zákazníky. Ředitelem byl jmenován Martin Vokřál, který doposud zastával pozici produktového manažera Microsoft Dynamics CRM. Nově založená divize CCV Customer Services je reakcí na zvyšující se poptávku po kompletním zastřešení služeb z oblasti péče o zákazníky.



Dodávaná řešení nejsou omezena pouze na samotné CRM systémy, ale jejich součástí je i další přidaná hodnota. „Klienti chtějí pomoc s nastavením kampaní. Potřebují analyzovat data až do sociálních sítí a budovat spokojenost svých zákazníků. Chybí jim na to vhodné nástroje,“ komentuje nové aktivity Dalibor Damborský, jednatel CCV Informační systémy.

Do produktového portfolia divize Customer Services bude dále spadat celá oblast cloudových služeb postavených na Microsoft Azure, které budou zaměřeny na řešení pro zákaznické strategie a lepší týmovou spolupráci.

Do čela divize byl jmenován Martin Vokřál, který dosud pracoval v CCV Informační systémy na postu konzultanta a následně produktového manažera Microsoft Dynamics CRM. Předtím působil v několika obchodních pozicích a také jako projektový manažer ve společnosti AQE advisors. Vystudoval ekonomiku a management na Univerzitě obrany v Brně a právo mezinárodního obchodu na Právnické fakultě Masarykovy univerzity. Je současně Microsoft Certified Professional pro oblast CRM a také certifikovaným projektovým manažerem.


 
  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.