Aktuality -> IT Business - 5. 10. 2015

CCV Informační systémy založila divizi Customer Services

Společnost CCV Informační systémy založila novou divizi CCV Customer Services. Jejím cílem jsou dodávky CRM řešení a nadstavbových služeb z oblasti obchodu, marketingu a péče o zákazníky. Ředitelem byl jmenován Martin Vokřál, který doposud zastával pozici produktového manažera Microsoft Dynamics CRM. Nově založená divize CCV Customer Services je reakcí na zvyšující se poptávku po kompletním zastřešení služeb z oblasti péče o zákazníky.



Dodávaná řešení nejsou omezena pouze na samotné CRM systémy, ale jejich součástí je i další přidaná hodnota. „Klienti chtějí pomoc s nastavením kampaní. Potřebují analyzovat data až do sociálních sítí a budovat spokojenost svých zákazníků. Chybí jim na to vhodné nástroje,“ komentuje nové aktivity Dalibor Damborský, jednatel CCV Informační systémy.

Do produktového portfolia divize Customer Services bude dále spadat celá oblast cloudových služeb postavených na Microsoft Azure, které budou zaměřeny na řešení pro zákaznické strategie a lepší týmovou spolupráci.

Do čela divize byl jmenován Martin Vokřál, který dosud pracoval v CCV Informační systémy na postu konzultanta a následně produktového manažera Microsoft Dynamics CRM. Předtím působil v několika obchodních pozicích a také jako projektový manažer ve společnosti AQE advisors. Vystudoval ekonomiku a management na Univerzitě obrany v Brně a právo mezinárodního obchodu na Právnické fakultě Masarykovy univerzity. Je současně Microsoft Certified Professional pro oblast CRM a také certifikovaným projektovým manažerem.


 
  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.