facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 11. 11. 2015

CCV Informační systémy s novým vedením obchodu a divize Business Solutions

Společnost CCV Informační systémy jmenovala Romana Fuchse na post ředitele divize Business Solutions, zaměřené na specializovaná řešení podnikových informačních systémů a řízení skladů (WMS). Na místo vedoucího obchodního oddělení se z pozice obchodního manažera přesunul Lubomír Veselý. Jeho úkolem je koordinace akviziční činnosti a rozvoj obchodních příležitostí pro čtyři stávající divize společnosti. Roman Fuchs přechází do čela Business Solutions po dvouletém působení na pozici vedoucího obchodu divize. Ještě předtím v rámci svého celkem 17letého působení v CCV informační systémy zastával pozice account managera a vedoucího manažera logistických projektů. Dříve pracoval také v obchodní pozici ve společnosti Generis, která se stala předmětem akvizice ze strany CCV Informační systémy. Vystudoval Fakultu informatiky Masarykovy univerzity.



Lubomír Veselý nastupuje do vedení obchodního oddělení společnosti CCV Informační systémy z pozice obchodního manažera divize Business Solutions. Obchodní činnosti se věnoval také ve firmách Medica HealthWorld a Moravia Propag, kde byl zodpovědný za rozvíjení klíčových klientů a expanzi firmy na ruské trhy. Je absolventem VOŠ Informačních systémů a služeb v Brně.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.