facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 15. 11. 2005

Canon uvádí kompletní řešení pro barevné skenování

Canon_DR-5010C_imp.jpgPo úspěchu barevného skeneru DR-5010C uvádí společnost Canon Europe nové příslušenství k tomuto produktu, a sice zařízení imprinter pro vkládání bitmap do naskenovaných dokumentů. Řešení umožňuje přední (50F) i zadní (50B) imprinting (vkládání), čímž se DR-5010C dále odlišuje od konkurenčních produktů prostřednictvím zefektivnění procesu správy dokumentů v podnikovém prostředí. S využitím své technologie uvádí společnost Canon jako první v odvětví možnost vkládání barevných bitmap do naskenovaných dokumentů (imprinting).

Technologie Canon pro vkládání trojbarevných bitmap (s využitím barev červená, černá a purpurová) umožňuje vkládat do naskenovaných dokumentů grafické prvky jako podpisy, loga či razítka. Každý dokument tak může být jednoznačně označen podle požadavků uživatele. To rozšiřuje stávající technologii imprintingu, která až dosud umožňovala pouze vkládání malého množství textu či čísel – jako např. data, času, čísla stránky, jména organizace apod. na přední nebo zadní stranu naskenovaných dokumentů.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.