facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 17. 6. 2016

Canon spustil provoz modernizovaného pražského skenovacího centra

Společnost Canon CZ slavnostně zahájila provoz pražského digitalizačního centra v nových prostorách v budově sídla společnosti. Ta sídlí v Prague Marina Office Center v Praze 7. Pražské Center of Excellence for Intelligent Data Processing (CoE-IDP) bylo od roku 2007 umístěno v pronajatých prostorách v Praze-Libuši. V květnu letošního roku však bylo po několikaměsíčních přípravách během jediného víkendu přestěhováno do pražských Holešovic.



Výsledkem stěhování je komplexní modernizace, která přispěje zejména ke zvýšení variabilnosti kapacity centra v případě potřeby jejího navýšení (jednorázového i dlouhodobého). CoE-IDP bylo tedy doplněno o nová zařízení, má k dispozici vlastní IT support team, je připojeno na rychlejší a modernější IT infrastrukturu a v neposlední řadě toto přísně režimové pracoviště v nových prostorách nabízí i větší komfort pro zaměstnance, kterých je více než 45.

Kromě zákazníků s tuzemským zastoupením (Allianz, DB Schenker, Carrier) zpracovává pražské skenovací a vytěžovací centrum také zakázky ze zahraničí.

Canon prostřednictvím svého digitalizačního centra (CoE-IDP) poskytuje outsourcingové služby v oblasti dokumentových procesů, kdy pražská pobočka takto pro zákazníky ročně zpracuje přes 15 milionů stran dokumentů.


 
  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.