facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 22. 10. 2005

Canon představí na Digitexu nové trendy

Společnost Canon připravila na brněnský veletrh Digitex, který se uskuteční od 24. do 27. 10. 2005, celou škálu novinek, které jsou dostupné na trhu v České republice od začátku podzimu.Hlavním mottem expozice Canon bude domácí tisk fotografií – multifunkční digitální fotolaboratoř. Canon nabídne návštěvníků všechny dostupné novinky, které si budou moci vyzkoušet a poradit se na místě s odborníky.

K dispozici budou nové fotoaparáty z designové řady IXUS, která byla obohacena o modely IXUS i zoom, IXUS 55 a IXUS 750. Nabídku ultrazoomů rozšířili Canon Power Shot A410, A620 a S80, které nabízejí nový design, zlepšenou operabilitu a výkonnost. Vrcholnými novinkami jsou nové digitální jednooké zrcadlovky řady EOS. Vystavovat se budou EOS 1 II Mark N, EOS 5D společně s EOS 350 D. Nová řešení pro zákazníky nabízí Canon také v oblasti digitálních kamer. Veřejnosti představí řadu kamer DC10/20, které umožňují přímý záznam videoklipů či digitálních fotografií na DVD a jejich následné snadné přehrání na domácích přehrávačích. Vlajkovou lodí je potom digitální kamera XL H1. Dále Canon v Brně představí nové modely tiskových řešení, které zahrnují širokou škálu tiskáren od inkoustových, laserových až po multifunkční přístroje.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.