- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Canon oslavil 10 let značky Pixma a představil nová tisková zařízení
Společnost Canon uspořádala v pražské Galerii Miro setkání při příležitosti oslavy deseti let značky Pixma na trhu. Zástupci firmy připomněli významné menzíky brandu, řeč byla o trendech na poli inkoustových tiskových zařízení a byly také představeny nové řady multifunkcí i tiskáren Pixma a Maxify.


První generaci tiskáren a multifunkčních zařízení Pixma představil Canon v roce 2004. Na českém trhu inkoustových multifunkcí měl v té době 22% podíl a podle Miloš Bejblíka, marketingového ředitele divize spotřebního zboží, to byla právě řada Pixma, díky které se Canonu podařilo stát se v tomto segmentu jedničkou. „Pixma pro nás znamenala revoluční vývoj našeho tržního podílu a dovolím si říct, že během uplynulého desetiletí významně ovlivnila vývoj inkoustových technologií jako celku,“ řekl na setkání s novináři Bejblík. Nejpodstatnějším pilířem tehdy nových zařízení byla inovovaná technologie tiskových hlav, která umožnila zlepšení přesnosti a rychlosti tisku. Nebyl to ovšem jediný faktor, který zapříčinil, že Canon během uplynulých deseti let prodal na českém trhu více jak milion monofunkčních a multifunkčních zařízení této značky. „Úspěšnost produktů Pixma podtrhla i jejich skladnost a design se dvěma zásobníky. Zásadní inovací byly oddělné inkoustové náplně, které později převzala i naše konkurence, intuitivní ovládání nebo vybavenost softwarem pro tisk fotografií a web print,“ vyjmenoval Bejblík některé vlastnosti, se kterými produkty Pixma přišly na svět.
Řada prvků, se kterými Pixma v roce 2004 přišla, v zařízeních přetrvává dodnes a výrobce je pouze upravuje podle aktuálních požadavků uživatelů, ať už se to týká funkcí, ovládání nebo konektivity. Nově představené produkty pro domácnosti, které na trh přijdou v průběhu září a října (MG2950, MG5650, MG6650, MG7550), tak například spolupracují s úložišti Google Drive a OneDrive i jinými cloudovými službami nebo podporují tisk z mobilních zařízení. Novinkou je integrace NFC technologie, díky které mohou uživatelé tisknout výstupy pouze přiložením telefonu k tiskárně.
Během podzimu se na trh dostane také nová řada inkoustových tiskáren Maxify. Ta je určena pro domácí kanceláře a menší firmy, které hledají řešení pro větší objem barevného tisku za relativně nízkou cenu. O vlastnostech modelů MB2050, MB2350, MB5050 a MB5350 jsme informovali již dříve v samostatné zprávě.
Lukáš Dolníček, foto (shora): Miloš Bejblík; PIXMA MG2950
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |