facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 24. 6. 2005

Call centrum pro malé firmy

Společnosti Panasonic Czech Republic, SPRINX Systems a CÍGLER SOFTWARE představují Mini Call Centrum - cenově dostupné softwarové a hardwarové řešení pro malé firmy. Uživatelé Mini Call Centra mohou organizovat telemarketingové kampaně a generovat nové obchodní příležitosti, efektivně řešit zákaznické požadavky, ale také výrazně přispět k budování lepších vztahů se zákazníky. Mini Call Centrum je integrované řešení, které se skládá z pobočkové ústředny Panasonic, softwarového řešení SPRINX CTI a SPRINX CRM S3 s integrací na ekonomický systém Money S3.

Pořízením celého komplexu může zákazník ušetřit až 50.000 Kč, protože ceny jednotlivých produktů jsou v nabídce Mini Call Centra výrazně nižší, než jsou ceny standardní. Mini Call Centrum poskytuje také další funkce, jako například kompletní statistiky ústředny a jednotlivých stanic, průměrnou dobu volání, průměrnou dobu vyzvánění při příchozím hovoru i další funkce, které mohou využít vedoucí pracovníci k analýze činnosti zaměstnanců. Mini Call Centrum je určeno zákazníkům s vysokými požadavky na kvalitu a komplexnost řešení a kteří potřebují spolehlivý, efektivní a cenově dostupný nástroj pro řízení zákaznických vztahů.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.