facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 24. 6. 2005

Call centrum pro malé firmy

Společnosti Panasonic Czech Republic, SPRINX Systems a CÍGLER SOFTWARE představují Mini Call Centrum - cenově dostupné softwarové a hardwarové řešení pro malé firmy. Uživatelé Mini Call Centra mohou organizovat telemarketingové kampaně a generovat nové obchodní příležitosti, efektivně řešit zákaznické požadavky, ale také výrazně přispět k budování lepších vztahů se zákazníky. Mini Call Centrum je integrované řešení, které se skládá z pobočkové ústředny Panasonic, softwarového řešení SPRINX CTI a SPRINX CRM S3 s integrací na ekonomický systém Money S3.

Pořízením celého komplexu může zákazník ušetřit až 50.000 Kč, protože ceny jednotlivých produktů jsou v nabídce Mini Call Centra výrazně nižší, než jsou ceny standardní. Mini Call Centrum poskytuje také další funkce, jako například kompletní statistiky ústředny a jednotlivých stanic, průměrnou dobu volání, průměrnou dobu vyzvánění při příchozím hovoru i další funkce, které mohou využít vedoucí pracovníci k analýze činnosti zaměstnanců. Mini Call Centrum je určeno zákazníkům s vysokými požadavky na kvalitu a komplexnost řešení a kteří potřebují spolehlivý, efektivní a cenově dostupný nástroj pro řízení zákaznických vztahů.

 
  

- PR -

5+1 možností, jak a kde automatizovat procesy pomocí ERP systému

Do úspěšných firem se ERP systémy postupně „vkrádaly“ už od 90. let 20. století. Od té doby se však výrazně posunuly, takže podnikům nabízí úplně nové možnosti.