Aktuality -> Komunikace a sítě - 24. 6. 2005

Call centrum pro malé firmy

Společnosti Panasonic Czech Republic, SPRINX Systems a CÍGLER SOFTWARE představují Mini Call Centrum - cenově dostupné softwarové a hardwarové řešení pro malé firmy. Uživatelé Mini Call Centra mohou organizovat telemarketingové kampaně a generovat nové obchodní příležitosti, efektivně řešit zákaznické požadavky, ale také výrazně přispět k budování lepších vztahů se zákazníky. Mini Call Centrum je integrované řešení, které se skládá z pobočkové ústředny Panasonic, softwarového řešení SPRINX CTI a SPRINX CRM S3 s integrací na ekonomický systém Money S3.

Pořízením celého komplexu může zákazník ušetřit až 50.000 Kč, protože ceny jednotlivých produktů jsou v nabídce Mini Call Centra výrazně nižší, než jsou ceny standardní. Mini Call Centrum poskytuje také další funkce, jako například kompletní statistiky ústředny a jednotlivých stanic, průměrnou dobu volání, průměrnou dobu vyzvánění při příchozím hovoru i další funkce, které mohou využít vedoucí pracovníci k analýze činnosti zaměstnanců. Mini Call Centrum je určeno zákazníkům s vysokými požadavky na kvalitu a komplexnost řešení a kteří potřebují spolehlivý, efektivní a cenově dostupný nástroj pro řízení zákaznických vztahů.

 
  

- PR -

Doba si žádá víc než jen efektivitu, žádá předvídavost

Přelom starého a nového roku je obdobím, kdy se v IT Systems ještě více zahledíme do budoucnosti a ve spolupráci s předními experty na podnikové IT mapujeme aktuální trendy a předpokládaný vývoj v dalších letech. Proto je významnou součástí aktuálního vydání příloha Trendy ICT. Články zaměřené na očekávaný vývoj v roce 2026 ovšem najdete napříč celým vydáním.

  

- PR -

Audit IT technologií

Udělejte první krok k modernímu a bezpečnému IT


Odpovídá stav vašich IT technologií dnešním standardům a vašim potřebám? Jsou vaše data v bezpečí? Potýkáte se často s výpadky systémů a nedostupností dat? Odpovědi i příčiny vám odhalí audit IT.