Aktuality -> Komunikace a sítě - 24. 6. 2005

Call centrum pro malé firmy

Společnosti Panasonic Czech Republic, SPRINX Systems a CÍGLER SOFTWARE představují Mini Call Centrum - cenově dostupné softwarové a hardwarové řešení pro malé firmy. Uživatelé Mini Call Centra mohou organizovat telemarketingové kampaně a generovat nové obchodní příležitosti, efektivně řešit zákaznické požadavky, ale také výrazně přispět k budování lepších vztahů se zákazníky. Mini Call Centrum je integrované řešení, které se skládá z pobočkové ústředny Panasonic, softwarového řešení SPRINX CTI a SPRINX CRM S3 s integrací na ekonomický systém Money S3.

Pořízením celého komplexu může zákazník ušetřit až 50.000 Kč, protože ceny jednotlivých produktů jsou v nabídce Mini Call Centra výrazně nižší, než jsou ceny standardní. Mini Call Centrum poskytuje také další funkce, jako například kompletní statistiky ústředny a jednotlivých stanic, průměrnou dobu volání, průměrnou dobu vyzvánění při příchozím hovoru i další funkce, které mohou využít vedoucí pracovníci k analýze činnosti zaměstnanců. Mini Call Centrum je určeno zákazníkům s vysokými požadavky na kvalitu a komplexnost řešení a kteří potřebují spolehlivý, efektivní a cenově dostupný nástroj pro řízení zákaznických vztahů.

 
  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?

  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.