facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 29. 6. 2005

CA kupuje Tiny Software

Společnost Computer Associates International oznámila akvizici firmy Tiny Software, soukromého vývojáře bezpečnostní technologie Tiny Personal Firewall pro pracovní stanice a servery se systémem Windows. Finanční podrobnosti hotovostní transakce nebyly zveřejněny. Akvizice rozšiřuje nabídku produktů CA pro řízení hrozeb, která má počátky v antivirové technologii a v poslední době byla rozšířena o antispywarovou a antispamovou technologii. CA bude řešení Tiny Software nadále prodávat jako samostatné produkty a postupně je začlení do svého portfolia eTrust Integrated Threat Management.

Produkty společnosti Tiny Software se prodávají na webu a prostřednictvím rozsáhlé sítě prodejců. Používají se po celém světě a mezi držitele OEM licencí na ně patří např. Microsoft, Unisys a U.S. Air Force. Společnost nedávno uvolnila Tiny Firewall 64, první nativní firewall pro 64bitové operační systémy Windows. Tiny Software také nabízí sadu nástrojů pro vývoj softwaru, která umožňuje nezávislým vývojářům integrovat do bezpečnostní platformy Tiny další specifické vlastnosti.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.