Aktuality -> IT Business - 29. 6. 2005

CA kupuje Tiny Software

Společnost Computer Associates International oznámila akvizici firmy Tiny Software, soukromého vývojáře bezpečnostní technologie Tiny Personal Firewall pro pracovní stanice a servery se systémem Windows. Finanční podrobnosti hotovostní transakce nebyly zveřejněny. Akvizice rozšiřuje nabídku produktů CA pro řízení hrozeb, která má počátky v antivirové technologii a v poslední době byla rozšířena o antispywarovou a antispamovou technologii. CA bude řešení Tiny Software nadále prodávat jako samostatné produkty a postupně je začlení do svého portfolia eTrust Integrated Threat Management.

Produkty společnosti Tiny Software se prodávají na webu a prostřednictvím rozsáhlé sítě prodejců. Používají se po celém světě a mezi držitele OEM licencí na ně patří např. Microsoft, Unisys a U.S. Air Force. Společnost nedávno uvolnila Tiny Firewall 64, první nativní firewall pro 64bitové operační systémy Windows. Tiny Software také nabízí sadu nástrojů pro vývoj softwaru, která umožňuje nezávislým vývojářům integrovat do bezpečnostní platformy Tiny další specifické vlastnosti.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.