Aktuality -> IT společnost - 23. 2. 2005

CA certifikuje své konzultanty pro řízení služeb ITIL

Společnost Computer Associates International oznámila, že vydala více než 800 certifikátů pro řízení služeb ITIL konzultantům skupiny CA Technology Services. Princip ITIL nabízí soudržnou sadu nejlepších postupů z praxe čerpaných jak z veřejného, tak i soukromého sektoru na mezinárodní bázi. Přístup podporují v praxi osvědčené implementační metodiky a vyhodnocovací nástroje jakožto i ucelené schéma odborných kvalifikací a akreditované školicí organizace.

Společně s tím, jak jsou organizace při získávání příjmů, obsluhování zákazníků a překonávání konkurence stále více závislé na informačních technologiích, představuje řízení služeb IT stále kritičtější činnost organizací. CA Technology Services pomáhá svým globálním zákazníkům zavádět řízení služeb kompatibilní s ITIL prostřednictvím certifikovaných služeb a řešení Unicenter Service Management.

 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.