facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 13. 8. 2010

Busylight pro velké kanceláře i call centra

Novinka pomůže v rušném prostředí zajistit nerušený telefonát

Výrobce náhlavních souprav Jabra, společnost GN Netcom, představila pomocné zařízení Jabra Busylight, které bylo vyvinuto na základě průzkumu potřeb pracovníků. Studie prokázala, že zaměstnanci mohou být rozděleni do čtyř skupin podle stylu práce a k tomu využívaných pracovních nástrojů. Kategorie zahrnují pracovníky administrativní, mobilní, vzdálené a terénní. Světelný indikátor Busylight je určen pro první kategorii pracovníků a jejím úkolem je signalizovat právě probíhající hovor.


Administrativní zaměstnanci opouští při plnění úkolů zřídkakdy své pracovní místo a většinu času tráví u svého stolního počítače nebo laptopu. Práce v otevřených prostorách je spojena s velkým množstvím rušivých podnětů a zvuků, které způsobují únavu a snížení produktivity práce. Pracovníci na administrativních postech si proto častěji stěžují na únavu a nedostatek soukromí.
Zařízení Busylight informuje světelným signálem, zda pracovník telefonuje či nikoli. Pokud signalizuje červené světlo, pracovník právě hovoří a po ukončení telefonátu světélko zhasne. Světlo tedy upozorňuje ostatní spolupracovníky, aby hovořícího nerušili. Busylight disponuje dva metry dlouhým kabelem, aby si jej pracovník mohl co nejlépe umístit. Nainstalovat lze svisle nebo vodorovně.
Zařízení Jabra Busylight je na trhu dostupné za 990 Kč bez DPH.

 


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.