facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 4. 7. 2019

Business Factory zakládá inovační laboratoř

Business FactorySpolečnost Business Factory, která působí především jako technologický partner pro online marketing, založila nové oddělení s názvem Innovation Lab. Nové oddělení má za cíl vývoj pokročilých řešení založených na analýze uživatelských dat, navazující personalizované reklamě a vývoji unikátních reklamních technologií.



Společnost Business Factory je významným hráčem na poli online marketingu a oficiálním partnerem Facebooku i Googlu. Má 5 poboček po celém světě a je známá svými nástroji a technologiemi. Společnost byla u počátků vývoje platformy ROI Hunter, kterou využívá k efektivní správě reklamy na Facebooku pro velké inzerenty. Skrze projekt Openshop zase pomáhá majitelům e-shopů s tvorbou mobilních aplikací. Následovala platforma Arbitreo navržená pro vydavatele a inzerenty. Z dalších unikátních technologických řešení můžeme zmínit Retail Solutions, které umožňuje propojení online a offline prodeje. 

Business FactoryJan Pátek - Business Factory

Jedním z projektů nového Innovation Lab je práce na řešení Marketing Data Warehouse. “Na jednom místě budeme pro klienta agregovat data ze všech jeho inzertních kanálů, CRM, prodejen i měřicích systémů. Na základě analýzy těchto dat a navazujícímu machine learning budeme schopni mít dostatek validních podkladů pro strategická doporučení klientům v oblasti reklamy a její automatizace,” vysvětluje Jan Pátek, Global Managing Director v Business Factory.
 

 


 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.