facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 4. 7. 2019

Business Factory zakládá inovační laboratoř

Business FactorySpolečnost Business Factory, která působí především jako technologický partner pro online marketing, založila nové oddělení s názvem Innovation Lab. Nové oddělení má za cíl vývoj pokročilých řešení založených na analýze uživatelských dat, navazující personalizované reklamě a vývoji unikátních reklamních technologií.



Společnost Business Factory je významným hráčem na poli online marketingu a oficiálním partnerem Facebooku i Googlu. Má 5 poboček po celém světě a je známá svými nástroji a technologiemi. Společnost byla u počátků vývoje platformy ROI Hunter, kterou využívá k efektivní správě reklamy na Facebooku pro velké inzerenty. Skrze projekt Openshop zase pomáhá majitelům e-shopů s tvorbou mobilních aplikací. Následovala platforma Arbitreo navržená pro vydavatele a inzerenty. Z dalších unikátních technologických řešení můžeme zmínit Retail Solutions, které umožňuje propojení online a offline prodeje. 

Business FactoryJan Pátek - Business Factory

Jedním z projektů nového Innovation Lab je práce na řešení Marketing Data Warehouse. “Na jednom místě budeme pro klienta agregovat data ze všech jeho inzertních kanálů, CRM, prodejen i měřicích systémů. Na základě analýzy těchto dat a navazujícímu machine learning budeme schopni mít dostatek validních podkladů pro strategická doporučení klientům v oblasti reklamy a její automatizace,” vysvětluje Jan Pátek, Global Managing Director v Business Factory.
 

 


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?