facebook
Aktuality -> IT Business - 4. 7. 2019 16:30

Business Factory zakládá inovační laboratoř

Business FactorySpolečnost Business Factory, která působí především jako technologický partner pro online marketing, založila nové oddělení s názvem Innovation Lab. Nové oddělení má za cíl vývoj pokročilých řešení založených na analýze uživatelských dat, navazující personalizované reklamě a vývoji unikátních reklamních technologií.



Společnost Business Factory je významným hráčem na poli online marketingu a oficiálním partnerem Facebooku i Googlu. Má 5 poboček po celém světě a je známá svými nástroji a technologiemi. Společnost byla u počátků vývoje platformy ROI Hunter, kterou využívá k efektivní správě reklamy na Facebooku pro velké inzerenty. Skrze projekt Openshop zase pomáhá majitelům e-shopů s tvorbou mobilních aplikací. Následovala platforma Arbitreo navržená pro vydavatele a inzerenty. Z dalších unikátních technologických řešení můžeme zmínit Retail Solutions, které umožňuje propojení online a offline prodeje. 

Business FactoryJan Pátek - Business Factory

Jedním z projektů nového Innovation Lab je práce na řešení Marketing Data Warehouse. “Na jednom místě budeme pro klienta agregovat data ze všech jeho inzertních kanálů, CRM, prodejen i měřicích systémů. Na základě analýzy těchto dat a navazujícímu machine learning budeme schopni mít dostatek validních podkladů pro strategická doporučení klientům v oblasti reklamy a její automatizace,” vysvětluje Jan Pátek, Global Managing Director v Business Factory.
 

 


 
PREGIS
  

- Inzerce -

Mobilní aplikace osvobozuje údržbáře od administrativy

SynergitPodnikové informační systémy už nejsou pouze doménou kanceláří, pronikají do výrobních hal a do terénu. Za to mohou chytré telefony, které neslouží pouze pro telefonování a zábavu, ale i jako inteligentní terminál s aplikací napojenou na podnikové databáze.

  

- Inzerce -

CRM, DMS a docházkové systémy, ITIL 4 a firewally

Obsahu aktuálního vydání IT Systems dominují témata CRM a DMS, což jsou zkratky, se kterými se v oblasti podnikového IT setkáváme již mnoho let, ale přesto bychom jim stále měli věnovat pozornost. Rozhodně se totiž nejedná o vyřešenou a uzavřenou záležitost, protože nové technologie přináší také nové možnosti, a to jak do oblasti řízení vztahů se zákazníky, tak i do oblasti správy dokumentů, jejich digitalizace a řízení oběhu v rámci workflow, protože až s ním dostává DMS skutečný smysl.