Aktuality -> Hardware - 19. 5. 2008

Business a Value, nové řady monitorů Acer

Acer BusinessAcer rozšířil nabídku profesionálních LCD displejů o dvě nové řady, Business a Value. Monitory Acer Business (řada B) jsou navrženy a vyvinuty pro každodenní intenzivní používání. Nabízí se v šesti velikostech od 17" a 19" (B173 a B193) s poměrem stran 4:3 po širokoúhlé 19", 20", 22" a 24" (B193W, B203W, B223W a B243W). Všechny monitory řady Business jsou opatřeny tmavošedým rámečkem a černým stojanem, který má kruhový tvar u monitorů 17" a 19" s poměrem stran 4:3 a čtvercový u všech širokoúhlých modelů.


Širokoúhlé monitory řady Acer Business využívají inovativní technologii Acer FlxArm,  která umožňuje snadné nastavení výšky, naklopení, natočení i otočení displeje. Displej lze naklopit o 15° nahoře a o 5° dole a natočit doprava nebo doleva o 35°.
Všechny displeje Acer řady B jsou vybaveny analogovým (VGA) i digitálním (DVI) rozhraním. Modely s úhlopříčkami 20", 22" a 24" disponují DVI s podporou HDCP. Acer ValueUmístění kabelů v zadní části monitoru usnadňuje vedení kabelů a zaručuje estetický vzhled monitoru. Monitory řady Business mohou být vybaveny volitelnými porty USB, které umožňují připojit periferní zařízení a používat několik displejů současně, což je vhodná funkce pro vytvoření zobrazovací stěny nebo připojení monitoru k notebooku či stolnímu počítači, které mají pouze jeden port VGA. Výstupní-vstupní port USB rovněž podporuje zřetězené zapojení, které umožňuje vytvořit zobrazovací stěnu bez propojovací jednotky s více porty VGA či DVI. Všechny monitory nové řady B mají dobu odezvy 5 ms a kontrastní poměr 2000:1 až 3000:1, který je dynamicky přizpůsobován technologií adaptivního řízení kontrastu Acer Adaptive Contrast Management.  

Nová řada Acer Value představuje vhodnou volbu pro uživatele, kteří chtějí moderní displej s příznivou cenou za palec úhlopříčky a dobrým výkonem v jednoduchém tenkém elegantním provedení, vhodném do jakéhokoli prostředí. Řada je tvořena displeji s úhlopříčkami 17" a 19" s poměrem stran 4:3 a širokoúhlými displeji o velikostech 19", 20", 22" a 24" s poměrem stran 16:10, které může uživatel snadno oddělit od stojanu stisknutím tlačítka.
Displeje nové řady V zobrazují přirozené a věrné barvy, ostrý text a digitální snímky ve vysoké kvalitě díky kontrastnímu poměru 2000:1 až 3000:1, krátké době odezvy 5 ms a svítivosti 400 cd/m2.

Modely řad Business a Value podporují technologii Acer eColor Management, která přizpůsobuje výkon panelu různým prostředím, světelným podmínkám a preferovanému způsobu zobrazení. Tato technologie optimalizuje podání obrazu podle způsobu využití, vybírat lze z několika nastavení: standardní režim, textový režim, grafický režim a uživatelské režimy (umožňují upravit základní nastavení a přizpůsobit zobrazení vlastním požadavkům).
nástroj Acer eDisplay Management Všechny monitory jsou dále vybaveny systémem adaptivního řízení kontrastu (ACM), který dynamicky přizpůsobí kontrastní poměr obrazu na základě analýzy scény. Technologie adaptivního řízení kontrastu snižuje spotřebu displejů za provozu.
Monitory Business a Value jsou rovněž vybaveny intuitivním uživatelsky příjemným nástrojem Acer eDisplay management, který zjednodušuje základní nastavení včetně rozlišení, svítivosti, kontrastu, ostrosti a polohy, stejně jako kalibraci barev.
Na řady Business a Value je poskytována tříletá záruka typu mail-in.

 
  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.