facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 16. 5. 2017

Bureau Veritas má nového ředitele pro obchod a marketing

Mezinárodní testovací, inspekční a certifikační společnost Bureau Veritas má nového ředitele pro obchod a marketing. Do funkce nastoupil Aleš Podrazil, do jehož gesce patří rozvoj aktivit v České republice a na Slovensku. Aleš Podrazil vystudoval ČVUT a v Bureau Veritas pracuje od roku 2009, kdy nastoupil na pozici obchodního zástupce. O dva roky později byl jmenován vedoucím obchodního týmu pro divizi Certifikace a v roce 2015 převzal zodpovědnost i za obchodní výsledky divize IVS (kontrolní periodické služby, BOZP, požární ochrana a ekologie).



„Mým úkolem bude rozvoj našich služeb, vyhledávaní nových obchodních příležitostí mezi středně velkými a velkými firmami a vylepšování zákaznického servisu mezi stávajícími klienty,“ říká Aleš Podrazil a dodává: „Minulý rok byl pro Bureau Veritas úspěšný, svědčí o tom růstové tempo našich tržeb, které nám v Česku v loňském roce přesáhly 268 milionů korun a meziročně stouply o 30 %. Věřím, že tento úspěch potvrdíme i v budoucích letech.“


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.