Aktuality -> Komunikace a sítě - 1. 12. 2005

Bude mobilní obsah hýbat obchodem?

Living-Tomorrow295.jpgSpolečnost LogicaCMG uspořádala akci Assuring Innovation, která se věnovala kvalitnímu mobilnímu obsahu, uchopení příležitostí v konvergovaném světě a rozšíření uživatelských zkušeností. Setkání pracovníků LogicaCMG, partnerů a novinářů se konalo v amsterodamském Home of the Future.
Volba místa konání jistě nebyla náhodná, tento dům totiž vznikl před třemi roky za přispění partnerů, mezi kterými byly kromě LogicaCMG také společnosti HP, 3M, Philips a další. Stavení, známé také pod názvem Living Tomorrow, představuje názory svých tvůrců na to, jak bude vypadat dům a kancelář budoucnosti.


Přednášky jednotlivých účastníků byly také z velké části vizemi, kam se bude ubírat trh, technologie a jaký bude zákazník. Telekomunikační operátoři dnes již poměrně běžně nabízejí tzv. triple-play (nabídka připojení k internetu, hlasových VoIP služeb a mediálního obsahu, kterým je zatím hlavně vysílání TV). Boom také zažívá například videotelefonie. Podle LogicaCMG by mohl vzrůst v tomto segmentu jen obchod s reklamou v průběhu deseti let z 10 na 15 miliard EUR. Důležitý při tom bude správný výběr služeb, personalizace uživatelského rozhraní a bezpečnost. Neméně důležitým faktorem bude správně zvolená cenová politika.
U mobilních telefonů narůstá stahování placeného mobilního obsahu. V současné době to jsou zvonění, hudba či hry, a i zde je předpověď trojnásobného nárůstu obratu během příštích dvanácti měsíců. I další možnosti, jak vytáhnout peníze z kapes uživatelů mobilů, jsou již naplánovány. Patří mezi ně nabídka videoklipů, filmových ukázek i kompletních filmů a televizních přenosů. Řekl bych, že největší zatěžkávací zkouška bude čekat mobilní operátory na blížícím se mistrovství světa ve fotbale. Pro bezpečné placení stahovaného obsahu představila LogicaCMG své řešení Intelligent Charger. Jde o mobilní platební systém založený na mobilní architektuře s podporou pre- a post-paidových systémů.
Všechny nové a vylepšené mobilní datové služby však lze provozovat pouze tehdy, když operátoři zkvalitní a zjednoduší svou péči o zákazníka. V současnosti je totiž řešení problémů zákazníků minimálně z jedné třetiny odkládáno a nemá okamžitou odezvu. Pro vylepšení této problematiky nabízí LogicaCMG tzv. Smart Customer Care. „Chytrá péče o zákazníka“ nabízí operátorům nástroje pro vyřešení jednotlivých problémů zákazníka během prvního telefonického požadavku (First Call Resolution).

 
  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.