Aktuality -> Komunikace a sítě - 6. 12. 2006

BT poskytne operátorům know-how nové generace

Společnost BT oznámila založení podniku 21C Global Venture (21C GV), dceřiné společnosti, která telekomunikačním operátorům po celém světě umožní využívat sítě nové generace SNG (Next Generation Network). Potenciální trh pro tyto služby se v následujících pěti letech odhaduje na více než 38 miliard eur. Tento podnik dostal do vínku unikátní zkušenosti BT s vývojem 21st Century Network, které je všeobecně považována za nejvyspělejší síť nové generace (SNG).

Tato zkušenost pomůže ostatním operátorům po celém světě implementovat a urychlit vlastní plány na SNG. Sítě a systémy nové generace umožňují telekomunikačním společnostem poskytovat průkopnické služby, zrychlit odezvu na požadavky trhu a vylepšit služby zákazníkům, a přitom významně snížit vlastní náklady. Tento nový program budou nabízet 21C Transformation Services, tedy poskytovat telekomunikačním společnostem po celém světě kompletní řešení od počátečního auditu a konzultačních služeb až po zavedení a provozování sítí nové generace v celé jejich šíři.

 
  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.

  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.